خدماتی

ساخت وبلاگ

کارتریج از اجزای اصلی هر پرینتر است و تاثیر زیادی روی کیفیت چاپ دارد. هر کارتریج با نوع خاصی از پرینتر سازگار است. از این رو هنگام خذرید کارتریج باید به مدل پرینتر خود توجه کنید. در غیر این صورت عملکرد دستگاه با مشکل مواجه خواهد شد. برند سامسونگ از جمله برندهای شناخته شده در زمینه تولید انواع پرینتر خانگی و اداری است و طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. برای خرید بهترین قیمت کارتریج سامسونگ اورجینال با قیمت مناسب از طریق سایت ایران کالا پرینتر اقدام کنید. کارتریج­های اورجینال کیفیت بسیار بالایی دارند و پس از بارها شارژ دچار افت کیفیت نمی­شوند. برای مشاهده انواع کارتریج از برندهای مطرح دنیا به صفحه اصلی مراجعه کنید. همچنین می­توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در این مجموعه تماس بگیرید.

کارتریج لیزری و جوهر افشان

در کارتریج‌های لیزری از پودر تونر استفاده می‌شود. این پودرها در کارتریج پرینترهای سیاه سفید به صورت تگ رنگی یعنی مشکی مورد استفاده قرار می‌گیرند و در کارتریج پرینترهای رنگی در چهار رنگ مشکی، زرد، آبی و قرمز موجود هستند. تونر طی یک فرآیند حرارتی روی کاغذ قرار گرفته و اسناد متنی و تصویری مورد نیاز شما را چاپ می‌کند.

در کارتریج‌های جوهری یا جوهر افشان نیز از مایعی به نام جوهر استفاده می‌شود. این مایع با استفاده از منافذ موجود روی هد دستگاه به آرامی روی کاغذ پاشیده شده و اسناد مورد نیاز شما را روی آن چاپ می‌کند. برای  کارتریج canon از طریق همین سایت اقدام کنید. فروشگاه ایران کالا پرینتر با سال­ها سابقه در زمینه  کارتریج مشکی hp ، آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است.

نوع کارتریج در پرینترهای لیزری و جوهری متفاوت است. کارتریج­های جوهر افشان، مایع هستند و به دو نوع دای و پیگمنت تقسیم می­شوند. بعد از چاپ به سرعت خشک می­شوند و باید بلافاصله پس از باز شدن مورد استفاده قرار گیرند. این کارتریج­ها در مقایسه با کاتریج­های لیزری از ظرفیت کمتری برخوردار هستند و سرعت چاپ آن ها نسبتا پایین تر است. شارژ یا تعویض کارتریج باید توسط متخصص انجام شود تا آسیبی به کارتریج یا دستگاه وارد نشود.

خرید بهترین کارتریج سامسونگ

قیمت خرید بهترین کارتریج سامسونگ

برند سامسونگ برند شناخته شده و محبوبی است که در زمینه­های مختلف فعالیت می­کند و طرفداران زیادی در دنیا دارد. این برند چند سالی است که به تولید انواع پرینترهای اداری و خانگی روی آورده و توانسته در این حیطه نیز همچون دیگر بخش‌ها موفق عمل کند. محصولات این برند قیمت بسیار مناسبی در مقایسه با سایر برندها دارند اما قیمت کارتریج سامسونگ کمی بالاتر از برخی برندهای شناخته شده دیگر است. از این رو برای خرید این کارتریج‌ها باید به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. شرکت سامسونگ از سال ۲۰۰۹ از لیبل‌های امنیتی با بارکد دو بعدی بر روی کارتریج­های خود استفاده می‌کند. رنگ این لیبل‌ها در ظاهر سفید است. اما با تغییر زاویه از سفید به آبی تغییر رنگ پیدا می‌کنند و نوشته آبی سامسونگ به رنگ طلایی تبدیل می­شود. اگر هنگام مواجه با لیبل‌های سامسونگ متوجه این تغییر نشدید، کارتریج مورد نظر اصل نیست و نسخه تقلبی آن به شما فروخته شده است. برای خرید بهترین کارتریج سامسونگ با قیمت مناسب به ما مراجعه کنید.

زمان مناسب برای شارژ کارتریج سامسونگ

کارتریج­ها محفظه­هایی استوانه­ای شکل هستند که وظیفه نگهداری از جوهر و تونر را بر عهده دارند. عمر مفید تونر و جوهر به میزان و کیفیت چاپ بستگی دارد. از این رو بسیاری از متخصصان توصیه می‌کنند تا برای چاپ اسناد غیر ضروری از کیفیت پایین چاپ استفاده شود تا عمر مفید تونر یا جوهر موجود در کارتریج افزایش پیدا کند. البته هر کارتریج ظرفیت مشخصی دارد و پس از مدتی محتویات داخل آن به اتمام می­رسد. برای خرید بهترین کارتریج سامسونگ و بهره ­مندی از انواع خدمات جانبی از ایران کالا پرینتر کمک بگیرید.

تشخیص زمان مناسب برای شارژ کارتریج چندان دشوار نیست. چاپ کمرنگ یا سفید، اختلال در عملکرد دستگاه چاپگر و مشکلاتی از این قبیل، اغلب به دلیل تمام شدن کارتریج است. البته پرینترهای جدید دارای نمایشگر هستند و زمان اتمام جوهر یا تونر موجود در کارتریج را به شما اطلاع می­دهند. پس از اتمام کارتریج هرچه سریع­تر اقدام به شارژ یا تعویض آن کنید.

مشکلات رایج پس از شارژ کارتریج سامسونگ

در برخی مواقع کارتریج سامسونگ و یا سایر کارتریج­ها پس از شارژ دچار مشکل می­شوند. اما اصلا جای نگرانی نیست. زیرا این مشکلات بسیار رایج هستند و قابل حل می­باشند. کارشناس موظف است که این مشکلات را سریعا برطرف کند. از جمله این مشکلات می توان به کثیف شدن کاغذ پس از چاپ، خطای پرینتر، چاپ ناقص، صدای ناهنجار کارتریج، تداخل رنگ ها، ایجاد پس زمینه و … اشاره کرد. در صورت مواجه شدن با این اختلالات در دستگاه چاپگر خود، فورا با کارشناس مربوطه تماس بگیرید. این مشکلات هیچ آسیبی به دستگاه نمی­رسانند و به آسانی برطرف می­شوند. با مراجعه به متخصص آن­ها را به حداقل ممکن می­رسند. برای خرید بهترین کارتریج سامسونگ به ایران کالا پرینتر مراجعه کنید.

خرید بهترین کارتریج سامسونگ از ایران کالا پرینتر

شرکت ایران کالا پرینتر با سال‌ها سابقه در زمینه تامین و تجهیز انواع ملزومات اداری، از قبیل فروش پرینتر، فروش کارتریج و … کلیه خدمات لازم را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به شما عزیزان ارائه می‌کند. برای خرید انواع پرینتر و ملزومات آن از قبیل کارتریج، تونر، درام و … و تعمیر و تجهیز لوازم خود به متخصصین ما در این مجموعه مراجعه کنید. برای خرید بهترین کارتریج سامسونگ از ایران کالا پرینتر، به صفحه این محصولات در سایت مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما در این مجموعه تماس بگیرید. خرید آنلاین این امکان را به شما می­دهد تا انواع محصولات را مشاهده کرده و با توجه به نیاز، بودجه و سلیقه خود، مناسب­ترین محصول را انتخاب و خریداری کنید.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : matin matin بازدید : 245 تاريخ : جمعه 30 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:12

ما امروز سعی داریم درباره کاور کفش نانو و خصوصیات کاور کفش با شما صبحت کنیم. اول از همه باید بدانیم که کاورکفش برای چه مکان هایی مناسب است وچه نوع کاربردی دارد.

کاور کفش چیست؟

کاور کفش نایلون های بهداشتی کش داری هستند که شما میتوانید با کش موجود در کلاه آکاردئونی پزشکی این نایلون ها ان ها را از روی کفش پوشیده و از انتقال بیماری جلوگیری کنید. این کاور های کفش معمولا برای بیمارستان ها و انبار بیمارستان ها که در آن ها وسایل بهداشتی از جمله ماسک سه لایه پزشکی و زیر انداز بیمار نگهداری میشود استفاده کنید و همچنین میتوانید از این کاور های کفش در مکان های ایزوله شده و اتاق های تمیز نیزاستفاده کنید.

کاور کفش نانو چیست؟

دلیل استفاده از کاور کفش

حال شاید برای ما سوال باشد که دلیل استفاده از کاور کفش نانو چیست ؟ در پاسخ این سوال باید به شما دوستان عزیز بگویم که کفش ها به دلیل که در بسیاری از ساعت روز در پای ما قراردارند و ما در ساعت روز به مکان های مختلفی می رویم. بهترین مکان برای انتقال باکتری ها و میکروب ها و ویروس ها هستند. اگر این میکروب ها و ویروس ها وارد اتاقی شوند که آن محیط ایزوله شده است و افراد خاصی یا بیماران خاصی درآنجا قراردارد باعث بیماری آن افراد میشود.

دلیل استفاده از کاور کفش این است که باعث انتقال و شیوع میکروب ها نمیشود و باعث میشود که میکروب و باکتری ها دیگر راه نفوذ به بیرون را نداشته باشند.

کاور های کفش معمولا در رنگ های آبی و سفید هستند و دلیل استفاده این رنگ ها در کاور کفش این است که این رنگ ها معمولا در بیمارستان ها و مکان های ایزوله معنی خاصی دارند ومورد بعدی که میتوان در رنگ بندی کاور های کفش گفت این موضوع است که این رنگ ها زودتر از بقیه رنگ های دیگر کثیفی را نشان میدهند و افرادی که از آن ها استفاده میکنند متوجه ان میشوند که باید کاور های کفش خود را جایگزین کنند.

کاور کفش نانو چیست ؟

کاور های کفش معمولا به دوسته نانو و معمولی طبقه بندی میشوند که ما در توضیحات مربوطه به کاور ‌‌کفش معمولی پرداختیم و حال میخواهیم با شما درمورد کاورکفش نانو صحبت کنیم. کاور  کفش نانو کاور هایی هستند که علاوه بر جلوگیری از انتفال میکروب ها خاصیت ضد آب وبودن را نیز دارا میباشند وباعث میشود که وقتی اب و یا مایعات پزشکی روی کاورها بریزد مایعات سُرمیخورند وباعث میشود که کفش و کاور کفش نانو دیگر خیس نشوند و باعث آزار و اذیت شما در حین کار نباشد

شما دوستان عزیز میتوانید به راحتی به کارخود ادامه دهید. کاورهای کفش نانو علاوه بر این دو خاصیتی که گفته شد یک خصوصیات دیگر هم دارند که میتوان به چند لایه بودن آن ها اشاره کرد. به عنوان نمونه کاورهای کفش معمولی دو لایه هستند در صورت اینکه شما دو عدد کاور کفش را پوشید مانند این است که یک کاور کفش نانو پوشیده اید چون کاورهای کفش نانو 5 لایه هستند.

شما دوستان وهمراهان عزیز میتوانید در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد کاور کفش نانو و ماسک سه لایه پزشکی ومحصولات بهداشتی با کارشناسان بهنام طب تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید تا کارشناسان مجرب ما پاسخگو شما دوستان عزیز باشند.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : matin matin بازدید : 109 تاريخ : جمعه 30 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:03

در این پست به معرفی جدیدترین مدل لوستر مدرن در بازار و شناخت ویژگی ها و هم چنین بررسی انواع مدل های مختلف آن می پردازیم. پس با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

همان طور که همه ما می دانیم استفاده از چراغ در منزل از گذشته رواج داشته و علاوه بر روشن کردن فضای خانه با نماد گرمابخشی و ایجاد کننده صمیمیت در فضای منازل نیز مورد استفاده قرار می گرفته است.

امروزه طراحی چراغ های برقی آویزان نسبت به دوران گذشته بسیار متفاوت شده است. لوستر یکی از مدل های مدرن است که در اکثر خانه ها یافت می شود.

در واقع لوستر یا چهلچراغ همان چراغ آویزهای سقفی می باشند که از سقف قسمت های ناهار خوری یا سالن پذیرایی منزل آویزان می شوند. البته امروزه می توان چند نمونه از جدیدترین مدل لوستر مدرن در بازار یافت کرد که جهت قرار گرفتن در اتاق خواب و آشپزخانه نیز کاربرد دارند.

جدیدترین مدل لوستر مدرن

همان طور که گفتیم ساخت لوسترهای جدید بسیار خلاقانه و متنوع و با استفاده از جنس های مختلف صورت می گیرد. استایل های جدیدترین مدل لوستر مدرن در بازار به قدری جالب و متفاوت اند که واقعا مشتریان را در امر انتخاب دو به شک می کنند.

با توجه به باب شدن سبک های مینیمالیسم, روستیک و غیره، استفاده از وسایل ساده برای تزئین منزل بسیار رواج یافته است با این حال شما هرگز نباید فکر کنید که چراغ آویزهای مدرن تماماً به شکل های ساده و خالی از زرق و برق طراحی می شوند.

به عبارت دیگر گرچه در دوران جدید برخلاف لوسترهای سنتی که به صورت پر چراغ و پر از شمعدانی ساخته می شدند، لوسترهای مدرن طبق مشخصه های سبک مدرن یعنی به شکل مربع، مستطیل و دایره وار طراحی می شوند اما به هیچ وجه همه آن ها به یک شکل و ساده نمی باشند.

اتفاقا یکی از خیره کننده ترین عنصر منازل امروزی، لوستر مدرن کریستالی درخشان می باشد که توجه هر فردی را در لحظه اول ورود به خانه به خود جلب می کند.

لوستر مدرن چه ویژگی هایی دارد

امروزه جدیدترین مدل لوستر مدرن در بازار به گونه طراحی می شوند که علاوه بر نوردهی فوق العاده به فضا، جلوه بصری بی نظیری هم داشته باشند.

اگر بخواهیم بررسی کنیم که لوستر مدرن چه ویژگی هایی دارد ابتدا باید به جنس انواع آن بپردازیم. در زیر به جنس لوستر مدرن اشاره می کنیم.

  • لوستر برنزی
  • لوستر آهنی
  • لوستر آلومینیومی
  • لوستر کریستالی
  • لوستر پلاستیکی
  • لوستر طلایی
  • لوستر برنجی
  • لوستر پارچه ای
  • لوستر چوبی
  • لوستر شیشه ای

نمونه ای از جدیدترین لوسترهای فلزی که بسیار پرطرفدار واقع شده اند دارای شاخه های مستقیم و صاف رو به پایین است که نوارهای ال ای دی از میان آن ها رد می شود.

جالب است بدانید که مدل هایی از چهلچراغ های مدرن در بازار وارد شده اند که جنس میله های آن از آلومینیوم می باشد به همین علت از خاصیت تغییرشکل پذیری برخوردارند، یعنی شما می توانید زمانی که مهمان دعوت کرده اید آن را به صورت دو طبقه درآورید و زمانی که فقط افراد خانواده در منزل هستند در حالت یک طبقه و مرتب قرار دهید هم چنین می توانید با امتحان حالت های مختلف خود را سرگرم کنید.

ویژگی های لوستر سقفی

ویژگی قابل ذکر دیگر چراغ آویزهای جدید، نحوه نورپردازی آن ها با توجه به فرم و استایل ساخت شان می باشد که در زمان خرید نیز بایستی مورد توجه قرار بگیرند.

به طور کلی فرم نورپردازی به سه صورت خوابیده، سربالا و سرپایین است که مطابق با نحوه قرار گرفتن شاخه های چهلچراغ و متعاقبا لامپ ها می باشد.

در گذشته لوسترهای سنتی فقط برای اتاق پذیرایی مورد استفاده قرار می گرفتند اما امروزه لوستر سقفی  موجود در بازار به قدری متنوع طراحی شده اند که شما می توانید علاوه بر سالن پذیرایی، قسمت های دیگر نظیر آشپزخانه، اتاق خواب و حتی راهرو منزل خود را نیز با لوسترهای مناسب مزین کنید و فضایی شیمعرفی جدیدترین مدل لوستر مدرن در بازارک و بسیار لوکس ایجاد کنید.

 

لوستر شاخه ای یا چند شاخه ای مدرن

یکی از ملزومات یک منزل شیک و لاکچری لوستر شاخه ای یا چند شاخه ای مدرن می باشد. چراغ آویزهای شاخه ای با جلوه بی نظیری که دارند باعث می شوند زیبایی محیط دوچندان به نظر برسد به همین علت امروزه جایگاه ویژه ای در میان طرفداران مد و لاکچری پسندان پیدا کرده است.

در حقیقت یکی از پر فروش ترین و جدیدترین مدل لوستر مدرن در بازار همین چراغ آویزهای طراحی شده به صورت شاخه ای می باشند. اگر شما همراهان گرامی نیز از دوستداران این عنصر زیبایی می باشید باید با خصوصیات آن آشنا شوید تا بتوانید بهترین نمونه را خریداری کنید.

در همین راستا ما در این تیتر به بررسی ویژگی های لوستر شاخه ای مدرن می پردازیم. پیش از هر چیز باید بدانید که طراحی این چهلچراغ ها همانند شاخه های درخت و پیچ و تاب خورده می باشند.

لوستر شاخه ای مدرن

شاخه ها هم می توانند به سمت بالا و هم به سمت پایین ساخته شوند. اتصال آن ها به جای یک منبع به چندین منبع نور صورت می گیرد. جنس لوستر شاخه ای مدرن از برنز یا همان برنج باشد که با عنوان لوستر برنزی معروف است.

علاوه بر برنج از جنس چوب و شیشه و هم چنین کریستال در ساخت آن استفاده می شود. البته لوستر شاخه ای چوبی و لوستر شاخه ای شیشه ای جزو سبک روستیک هستند که علاوه بر ظاهر مدرن و شیکی که دارند با هدف نوردهی بیش تر ساخته می شوند.

در لوستر کریستالی، کریستال ها روی بدنه لوسترها قرار می گیرند و در واقع نقش تزئینی دارند. لوسترهای چند شاخه ای همان طور که از اسمشان مشخص است دارای چندین شاخه هستند که از ملزومات اصلی مجلل سازی یک ویلا یا منزل به شمار می روند.

تنوع در مدل ها و طراحی چندشاخه ای بسیار زیاد است به طوری که قادر به پوشش دهی تمامی سلایق افراد می باشند. شما عزیزان در صورت تصمیم به خرید جدیدترین مدل لوستر مدرن در بازار یعنی همان  لوستر چندشاخه ای مدرن باید، به روح حاکم بر سبک چیدمان منزل و نیز ابعاد فضای درونی آن توجه نمایید.

لازم به ذکر است که این چراغ آویزهای لوکس قابلیت نصب انواع لامپ ها نظیر کم مصرف، ال ای دی، اشکی وغیره را دارند. با توجه به تنوع در جنس، لامپ، مدل و دیگر متریال ها قیمت لوسترها نیز متفاوت است.

فروش لوستر

تا این قسمت از مقاله در مورد جدیدترین مدل قیمت لوستر شاخه ای  مدرن در بازار صحبت کردیم و به شناخت جنس و بررسی خصوصیات آن ها پرداختیم. اکنون درمورد فروش لوستر و قیمت آن اطلاعات مختصر و مفیدی به شما می دهیم.

پیش از هر چیز باید یادآوری کنیم که هم اکنون با توجه به مواجهه با مسئله تورم و نوسان قیمت برای هیچ گونه کالایی نمی توان قیمت مشخصی تعیین کرد. لوسترها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

علاوه بر تورم، موضوع تنوع متریال ها و فاکتورهای مختلف نیز بر تعیین قیمت فروش لوستر موثرند. به همین منزله هشدار می دهیم که در زمان خریداری این محصول نسبت به مراکز فروش غیرمعتبر هشیار باشید تا ضرر اقتصادی به شما وارد نشود.

یکی از بهترین فروشگاه ها در زمینه فروش جدیدترین مدل لوستر مدرن در بازار با قیمتی بسیار به صرفه و کیفیتی تضمین شده فروشگاه ایران لوستر می باشد.

این مرکز فروش با در نظر گیری رفاه حال مشتریان و جلوگیری از اتلاف وقت آنان علاوه بر خرید حضوری امکان خرید آنلاین و اینترنتی را برای آن دسته از مشتریانی که شرایط مناسب جهت مراجعه حضوری را ندارند فراهم آورده است.

سایت فروشگاه ایران لوستر

بنابراین شما کاربران عزیز می توانید با ورود به وب سایت فروشگاه ایران لوستر، تصاویر مربوط به جدیدترین مدل خرید لوستر مدرن ارزان در بازار را تماشا کنید و پس از بهره گیری از مشاوره رایگان مناسب ترین نمونه را سفارش دهید.

این مجموعه متعهد است که کالای خریداری شده را در اسرع وقت به خریدار خود در هر نقطه از ایران تحویل دهد. لازم به ذکر است که قیمت تمامی نمونه ها در وب سایت نام برده مکتوب است بنابراین شما می توانید بدون هدر دادن وقت و در کوتاه ترین مدت زمان ممکن قیمت مربوط به لوسترهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و سریع تر به انتخاب نهایی خود دست پیدا کنید.

کلام آخر ما این است در صورتی که شما هم جزو طرفداران این المان اصلی دکوراسیون می باشید کافی است از مجموعه معتبر و نام آور فروشگاه ایران لوستر کمک بخواهید تا لذت زندگی در یک منزل شیک و لوکس را به خود هدیه دهید.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : لوستر,سقف,قیمت, نویسنده : matin matin بازدید : 127 تاريخ : جمعه 30 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:00

شرکت اجرا کننده نما کلاسیک سعی می کند برای طراحی بازسازی نما کلاسیک و عملی کردن آن از بهترین مصالح ساختمانی استفاده کند .

یکی از روش های حرفه ای که شرکت اجرا کننده نما کلاسیک می تواند به کار ببرد ارائه خدمات آنلاین و غیر حضوری می باشد .

مثلا افراد به جای مراجعه حضوری به شرکت و انتخاب طرح مورد نظر می توانند این کار را غیر حضوری و آنلاین انجام داده و سفارش دهند .

شرکت اجرا کننده نما کلاسیک یک مشاوره رایگان برای ارائه خدمات بهتر به مشتری ها هدیه می دهد تا در آن جلسه مشاوره مخاطبان بهترین طرح را مناسب ساختمان خود انتخاب می کنند و باید توجه داشت که قیمت نماها با هم متفاوت می باشد.

شرکت اجرا کننده نما کلاسیک

نما کلاسیک

نما کلاسیک چیست؟ نما کلاسیک یکی از زیباترین نما های ساختمانی می باشد که نمای رومی نیز گفته میشود و از نما روم و یونان گرفته شده است  این نما جزئیات زیادی طراحی و اجرا می شود  .

متخصصین معتقدند که نما کلاسیک مناسب ساختمان ها ی شهری  نیست اما همچنان از آن در طرح ها و شکل هلی مختلف از آن استفاده می شود شرکت اجرا کننده نما کلاسیک می کوشد تا بهترین نما را به بهترین شکل ارائه کند.

ویژگی های که نما کلاسیک دارد شامل موارد زیر می باشد ،نما رومی ساختمان جزئیات زیادی دارد و به علت همین جزئیات هزینه بیشتری خواهد داشت.

این نما ستون ها و برجستگی هایی دارند که این ستون ها به روش های نمای رو می یا یونیک اجرا می شود .

علاوه بر استفاده از ستون ها و برجستگی ها در این نما از مجسمه نیز استفاده می شود و قوس های گرد شکل می دهند و اجرا می شوند.

نما سیمانی

نما سیمانی یکی از زیبا ترین و ارزانترین نما ساختمانی می باشد و امروزه در بسیاری از نماها ی ساختمان های مختلف نمای سیمانی استفاده شده و محبوبیت خاصی در بین مردم پیدا کرده است .

نما سیمانی بر خلاف نما کلاسیک انواع زیادی دارند از جمله نما سیمانی، نمای سیمانی رومی یا کلاسیک، نما خراشی نما چکشی ، نما موزائیک شسته، نما تخته ماله ، نما تگرگی یا ماهوتی نما سیمان سفید و نما سیمان شسته.

شرکت اجرا کننده نما کلاسیک می تواند نما سیمانی کلاسیک را نیز طراحی و اجرا کند چند نمونه از نما های سیمانی را در این قسمت توضیح می دهیم .

نمای خراشی : در این نما بعد از اجرای لایه آستر روی ساختمان که ملات ماسه و سیمان و یک لایه تخته سنگ با ملات ماسه و پودر سنگ می باشد، خاک سنگ و سیمان را با یکم مصالح سنگی به ضخامت دو میلی متر روی کار اجرا می شود و برای خراش های سطح آن نیز از مصالح مخصوص استفاده می شود .

نما سیمانی سفید که مصالح  این نما همانطور که از اسمش پیداست از سیمان سفید استفاوه می شود که نمای کاملا سفید یک دست و زیبایی می باشد.

چند نمونه از مزایا و معایب نما سیمانی

مزایای نما سیمانی : نمای سیمانی در نما کلاسیک به صورت ترکیبی بسیار زیبا و قابل اجرا می باشد.

و به علاوه ارزانترین نما می باشد این نما به دلیل استفاده از سیمان ساختا محکم تری دارد و بسیار مقاوم و ماندگار می باشد و این نما بک نمای صاف زیبا و یکپارچه می باشد .

معایب نما سیمانی :  از جمله معایب نما سیمانی بخاطر وجود سیمان وزن سازه را بالا می برد .

عایق رطوبت و گرما نیست خاصیت تمیز کنندگی ندارد و به راحتی گرد و خاک جذب می کند و به مرور زمان رنگ آن تیره تر خواهد شد .

باز سازی نما ساختمان

نمای ساختمان اولین چیزی است که به چشم مخاطب می خورد و دیده می شود بعداز سال ها نما ساختمان ها بخصوص نما سیمانی فرسوده می شود و دیگر زیبایی اولیه خود را ندارند.

در این شرایط بهترین راهکار  سیمان شسته می باشد که باید توسط متخصصین این کار انجام شود و با بهترین مصالح باز سازی شکل بگیرد.

در باز سازی نمای ساختمان از تکنیک ها و مصالح مخصوص استفاده می شود از جمله استفاده از سنگ تراورتن،تعویض یا تعمیر در و پنجره ها، استفاده از نمای کامپوزیت، رنگ آمیزی نما سختمان باز سازی نما ساختمان به شکل ترکیبی ترمیم ترک ها و …. است.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : matin matin بازدید : 104 تاريخ : جمعه 30 ارديبهشت 1401 ساعت: 11:49

انواع مدل های درب ضد سرقت روکش pvc توسط تولید کنندگان تولید می شود و به بازار هدف عرضه می شود. درب های ضد سرقت برای بالا بردن امنیت مجتمع مورد استفاده قرار می گیرند. این درب ها با ساختارهای منحصر به فردی تولید می شوند تا از منازل و ساختمان ها در برابر فشار و ضربه و اسید و اهرم کردن و… مراقبت کنند.

قیمت درب ضد سرقت به افراد کمک می کند تا امنیت ساختمان خود را بالا برده و با اطمینان خاطر آن را ترک کنند. این روزها آمار سرقت بسیار چشمگیر شده است، از همین رو انواع مدل های درب ضد سرقت روکش pvc تولید شده است تا دزدی ها کم تر شود.

انواع مدل های درب ضد سرقت روکش pvc بسیار مقاوم تر از درب های عادی است و حتی از نرده های محافظتی و آکاردئونی نیز بهتر می باشد و از ساختار با دوام تری تشکیل شده است.

برای خرید درب های ضد سرقت بهتر است اطلاعات خود را پیش از خرید بالا ببرید تا خرید درستی انجام دهید و به اندازه ی فروشنده از قیمت ها و جنس و انواع درب ها آگاهی داشته باشید. خرید درب ها بستگی به مکان مورد استفاده دارد برای مثال برای منازل به خصوص آپارتمانی بهتر است  از درب هایی که از لایه های عایق در آن استفاده کرده اند استفاده شود تا عایق صدا و گرما و سرما و حرارت باشد و برای ادارات و فروشگاه ها و کارخانجات و… از درب های سنگین و مقاومت زیاد که دارای قفل های ضد سرقت زیاد هستند استفاده کرد.

درب ضد سرقت چیست ؟

انواع مدل های خرید درب ضد سرقت cnc  با هدف ایجاد امنیت و کاهش آمار دزدی به بازار روانه می شود تا نیازهای مخاطبان را برطرف کند. درب های ضد سرقت به واسطه ی استفاده از مواد اولیه ی خاص که شامل قفل ها و لولا و چهارچوب و… است، کمک می کند تا ایمنی برقرار شود. این درب ها در برابر دستکاری و برش امنیت داشته و در برابر آتش و صدا و نور عایق مناسبی می باشند.

درب هایی که دارای لایه فلزی بوده و از لایه عایق نیز استفاده شده، برای منازل مناسب می باشد. این درب ها توسط کشورهای مختلف تولید می شود و وارد کشور می شود. این روزها تولید کنندگان داخلی متریال های مورد نیاز را وارد می کنند و انواع مدل های درب ضد سرقت روکش pvc را تولید می کنند. درب ها بسته به متریال ها با کیفیت های متفاوت تولید می شود.

درب های ضد سرقت چینی دارای کیفیت و امنیت بسیار کمی بوده و شبیه درب های عادی هستند و به همین دلیل قیمت کمتری دارند. این درب ها مقاومت بالایی ندارند. درب ضد سرقت ترک یکی از بهترین انواع درب های ضد سرقت است که دارای کیفیت بسیار مطلوبی می باشد و از قفل هایی با کیفیت درجه یک تولید شده است.

این درب ها قیمت بیشتری دارند و طول عمر آن ها بسیار زیاد است. درب هایی که در داخل تولید می شود نیز از کیفیت مناسبی برخوردار است ولی تا حد زیادی به این بستگی دارد که تولید کننده از چه مواد اولیه ای استفاده کرده است. این روزها انواع مدل های درب ضد سرقت روکش pvc  در داخل ایران تولید می شود.

انواع مدل های درب ضد سرقت روکش pvc

درب ضد سرقت روکش pvc  چیست ؟

درب ضد سرقت روکش pvc در مدل های متنوعی ساخته می شود. با پیشرفت همه روزه در صنعت ساخت درب ها، روکش های مختلفی همه روزه وارد بازار می شود. درب هایی با روکش پی وی سی از نظر رنگ و رویه تنوع بالایی دارد. انواع مدل های درب ضد سرقت روکش pvc  دارای بیش از سی نمونه مختلف می باشند و خریداران آن را متناسب با دکوراسیون و چیدمان منزل خریداری می کنند.

می توان از این روکش ها روی انواع درب های ضد سرقت استفاده کرد و این کار را با اعمال فشار و حرارت ناشی از وکیوم انجام می دهند. این درب ها ساختار مشابهی با دیگر درب ها دارند. پی وی سی یک ماده شیمیایی می باشد که از خانواده کوپلیمر و پلیمر هستند. این نوع پلیمر ها به دو صورت تولید می شوند که شامل  سخت و منعطف هستند.

انواع مدل هایقیمت درب ضد سرقت  pvc به وفور تولید می شوند چون ماده ی اولیه آن ها ارزان است و در همه ی صنایع از این مواد استفاده می کنند. از پی وی سی به عنوان روکش در درب های چوبی نیز استفاده می کنند. این درب ها مقاومت زیادی در برابر رطوبت دارند  به همین دلیل در مناطق مرطوب و شرجی زیاد کاربرد دارند.

از پی وی سی برای ساختن کابینت ها و سینک آشپزخانه و سرویس بهداشتی استفاده می کنند. اگر کلاف درب ها با پی وی سی پوشش داده نشده باشد رطوبت از آن نفوذ نخواهد کرد در غیر این صورت قابل نفود می شود. در نتیجه در زمان خرید توجه کنید که کلاف با پی وی سی پوشش داده شده باشد.

مزیت استفاده از درب ضد سرقت با روکش پی وی سی

از مهم ترین مزیت این درب ها این است که پی وی سی به راحتی قابل دسترس است و قیمت آن ارزان است به همین دلیل در صنعت کاربرد زیادی دارد. در حالیکه متریال های دیگر مانند چوب طبیعی گران قیمت هستند. نصب این درب ها آسان است و در زمان کوتاهی قابل انجام می باشد. این درب ها قابل شست و شو هستند و مقاومت زیادی در برابر ضربه دارند. یکی از بهترین مزیت های این درب ها ضد خش بودن آن ها است. انواع مدل های درب های ضد سرقت روکش pvc در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود.

یکی از راحت ترین و ارزان ترین راه های ایجاد امنیت در ساختمان ها خرید و نصب  درب های ضد سرقت است. درب ها یا وارداتی هستند و یا در داخل تولید می شوند. برای خرید درب ها باید در باره درب مورد نظر بررسی کرد تا انتخاب بهتری انجام داد. اگر خریدار می خواهد دربی را انتخاب کند که به منزل زیبایی بیشتری بدهد می تواند آن را سفارش دهد تا به شکل اختصاصی بسازند.

شرکت کرال درب یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین تولید کنندگان درب های ضد سرقت است که از مواد اولیه درجه یک استفاده می کند و درب های با کیفیت را در زمان کوتاه و قیمت مناسب به مشتریان مخترم تحویل می دهد. برای سفارش و خرید درب های ضد سرقت با ما تماس بگیرید. ن این درب ها آسان است و با زمان اندکی می توان آن را نصب کرد.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : درب, pvc, روکش, نویسنده : matin matin بازدید : 116 تاريخ : جمعه 30 ارديبهشت 1401 ساعت: 11:44

ماژول سیسکو C2960X-STACK یک ماژول  FlexStack Plus برای سوئیچهای سری 2960X و 2960XR است که امکان یکپارچه سازی این سوییچها را برای مدیرت آسان و افزایش پهنای باند فراهم میکند.

 

FlexStack-Plus نام فناوری استک کردن(پشته سازی) یا یکپارچه کردن  تجهیزات اکتیو شبکه سوئیچهای سیسکو از سری 2960X و 2960XR است.این تکنولوژی منحصر به همین سری از سوییچهای سیسکو است

 

ماژول سیسکو C2960X-STACK از تکنولوژی Hot-swappable پشتیبانی میکند که می توان این ماژول را در حالتی که سوییچ روشن و مشغول کار است به آن اضافه و یا از آن جدا کرد.

ماژول سیسکو C2960X-STACK

استک کردن ترکیبی:  FlexStack    و  FlexStack-Plus

میتوان سوئیچ سیسکو سری 2960S و سری 2960X را به صورت ترکیبی با هم در یک استک استفاده کرد.این دو سری از خرید تجهیزات شبکه سوییچ پروتکل FlexStack را اجرا میکنند که به آنها اجازه میدهد که بتوانند در کنار هم در یک استک کار کنند.

سوییچهای سری 2960XR را نمیتوان با هیچ سوییچی به غیر از سری 2960XR استک کرد، زیرا 2960XR با سیستم عامل IP-Lite کار میکند و این سیستم عامل با سیستم LAN-Base که سیستم عامل سوئیچ های 2960X و 2960S هست سازگاری ندارد.

 

 

جدول زیر امکان ترکیب سوییچهای متفاوت در یک استک را نشان میدهد:

2960-XR IP Lite

2960-X LAN Base

2960-S LAN Base

ترکیب سوییچهای یک استک

بله

نه

نه

2960-XR IP Lite

نه

بله

بله

2960-X LAN Base

نه

بله

بله

2960-S LAN Base

 

شکل زیر روش نصب فیزیکی یک استک با چهار عضو از سوییچهای سری 2960X و یا 2960XR  با استفاده از کابل استک و ماژول C2960X-STACK را نشان میدهد:

نصب و استفاده از ماژول سیسکو C2960X-STACK بسیار ساده است و در مراحل زیر خلاصه میشود:

ابتدا باید ماژول C2960X-STACK را بر روی سوییچی که از تکنولوژی استک پشتیبانی میکند نصب کرد:

*درگاه قرار گیری ماژول استک در پشت سوییچ قرار دارد.

سپس با استفاده از خرید کابل شبکه استک تمام سوییچهایی را که ماژول سیسکو C2960X-STACK بر روی آنها نصب شده است را یک به یک به هم وصل کنید.

بر روی هر ماژول دو پورت وجود دارد که باید هر کدام از آنها را به یک سوییچ وصل کرد.

 

در مرحله ی آخر تنظیمات مربوط به استک را بر روی سوییچها انجام دهید.حالا میتوان تنها با استفاده از یکی از سوییچها کل مجموعه ی استک شده را مدیریت کرد.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : matin matin بازدید : 127 تاريخ : جمعه 30 ارديبهشت 1401 ساعت: 11:30

مقدمه: اگر در این صفحه هستید احتمالا به دنبال دریافت کارت طلایی تخفیف لمینت هستید. لمینت یکی از خدماتی است که امروزه به شدت مورد استقبال قراره گرفته است. از این رو دارای هزینه به نسبت بالایی است که معمولا هر کسی توان پرداخت هزینه های آن را ندارد. بنابراین افراد به دنبال دریافت تخفیف هستند که معمولا به در بسته میخورند. ما اینجا هستیم که یک راه عالی در جهت دریافت تخفیف لمینت به شما معرفی کنیم. اما قبل از آن لازم است اطلاعات کافی درباره‌ی لمینت داشته باشید تا بتوانید با آگاهی کامل برای دریافت این خدمات اقدام کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

لمینت دندان چیست ؟

لمینت دندان شامل یک لایه بسیار نازک است که همرنگ دندان بوده و برای اصلاح طراح لبخند از آن استفاده میشود. در این روش قطعات کوچک لمینت به صورت جدا گانه روی دندان ها قرار میگیرد و باعث زیبایی دندان ها میشود. این لایه نازک از طریق ماده خمیری شکل ساخته میشود. به طوری که ماده را روی دندان قراره داده و به آن شکل میدهند. از این رو لمینت میتواند باعث تغییر رنگ دندان ها، منظم کردن آن ها، پر کردن فاصله و غیره استفاده شود. همچنین لمینت کمک میکند که مقاومت دندان ها نسبت به فشارهای خارجی و فشارهای ناشی از جویدن کاهش یابد. بنابراین لمینت علاوه بر اینکه جنبه زیبایی دارد در سلامت دندان ها نیز تاثیر گذار است.

جنس لمینت از چیست ؟

عموما لمینت ها از دو نوع مواد ساخته میشوند‌.

  1. لمینت چینی.
  2. کامپوزیت رزینی.

جالب است بدانید لمینت های چینی از کیفیت بیشتری برخوردار هستند به طوری که در برابر لکه از خود مقاومت نشان میدهند. بنابراین لمینت های چینی چون دارای درخشندگی بالاتر و عدم لکه گیری دارای محبوبیت بیشتری نسبت به کامپوزیت رزینی هستند.

دریافت کارت طلایی تخفیف لمینت

انواع لمینت ها

دو نوع لمینت دندان داریم:

  1. کامپوزیت
  2. سرامیکی

لمینت کامپوزیتی

این دسته از لمینت ها توسط ماده ای ساخته میشود که در ترمیم دندان مورد استفاده قرار میگیرد. این ماده در ابتدا به صورت خمیری بوده و روی دندان شکل داده میشود. این ماده دارای طیف رنگی مختلف و ضخامت نازکی است. در این دسته از مواد لمینت پزشک بدون تراشیدن دندان، لمینت ها را جایگذاری میکند و همین موضوع باعث محبوبیت کامپوزیت شده است. چرا که در صورت پشیمانی میتوان کامپوزیت ها را برداشت.

لمینت سرامیکی

در این روش لمینت ها در آزمیشگاه ساخته میشوند سپس دندان پزشک با تراشیدن دندان ها لمینت ها را جایگذاری میکند‌. گفتنی است که این مواد دارای تنوع و زیبایی بسیار بیشتری نسبت به کامپوزیت است ولی از آنجایی که برگشت پذیر نیست ممکن است برخی افراد با آن موافق نباشند‌. همچنین قیمت این روش از روش قبلی بالاتر بوده و ممکن است افراد مجبور به دریافت کارت طلایی تخفیف لمینت باشند.

کاربرد لمینت

اگر قصد انجام لمینت دارید و میخواهید هزینه سنگینی را در این باره بپردازید و یا مجبور به دریافت کارت طلایی تخفیف  باشید، لازم است از کاربرد آن اطلاع داشته باشید تا در نهایت تصمیم درستی را در این باره بگیرید.

  1. گاهی دندان ها به دلایل مختلفی چون تغذیه، مصرف تتراسایکلین، پر کردن دندان و غیره دچار تغییر رنگ شده اند میتوانند از لمینت دندان استفاده کنند.
  2. دندان هایی که به دلایل مختلف دچار ترک یا شکستگی شده باشند.
  3. دندان هایی که به صورت ارثی فاصله دار هستند و ظاهر خوشایندی ندارند.
  4. دندان هایی که به صورت خفیف نامرتب و ناهموار هستند.

چه افرادی نمیتوانند لمینت کنند ؟

متاسفانه امروزه اکثر افراد بدون هیچ آگاهی و بدون مشاوره با افراد متخصص اقدام به انجام لمینت میکنند و هزینه زیادی را متحمل میشوند. اما لازم است بدانیم در برخی شرایط احتیاجی به انجام لمینت نیست و یا اصلا مناسب نیست. که در ادامه به آن میپدازیم.

  1. اگر فردی دارای دندان های پوسیده باشد کاندیدای دریافت لمینت نیست. پس باید ابتدا تمامی پوسیدگی ها را ترمیم کند سپس اقدام به انجام لمینت نماید.
  2. اگر فردی بیماری های مرتبط با لثه داشته باشد نمیتواند لمینت انجام دهد مگر اینکه از درمان خود مطمعن شده باشد.
  3. گاهی برخی افراد قصد انجام لمینت سرامیکی دارند ولی از مینای دندان کافی برخوردار نیستند.
  4. افرادی که مبتلا به دندون قروچه هستند نمیتوانند لمینت انجام دهند‌. این عادت سبب میشود که به مرور زمان لمینت ها ساییده شده و کنده شود.

پس در صورتی که قصد انجام لمینت را داشتید در اولین قدم به متخصص دندان پزشک مراجعه کنید تا بهترین مشاوره را به شما ارائه دهد و در دومین قدم اقدام به دریافت کارت تخفیف درمانی کنید چرا که این خدمات از هزینه بسیار بالایی برخوردار هستند.

بیمه دندان پزشکی

احتمالا میدانید که دندان پزشکی از آن جمله خدمات پر هزینه است که امروزه همه افراد جامعه از هزینه های سنگین آن به ستوه آماده اند. از طرف دیگر  بیمه دندان پزشکی به صورت خیلی محدود این خدمات را تحت پوشش قرار میدهد. بنابراین افراد در شرایط اضطراری نیاز به دریافت تخفیف هستند. اگر چه خدماتی چون لمینت در بیشتر مواقع جنبه زیبایی دارد ولی در شرایطی چون پوسیدگی دندان فرد احتیاج به دریافت تخفیف عصب کشی دندان دارد که باز هم اکثر بیمه ها این خدمات را تحت پوشش خود قرار نمیدهند‌. اما در چنین شرایطی باید چه کرد؟

کارت طلایی

همانطور که گفته شد در شرایط برخی افراد برای دریافت خدمات دندان پزشکی در شرایط اضطراری هستند و هیچ بیمه ای کمک نمیکند. اما در این میان بیمه ای با عنوان کارت طلایی دندان پزشکی وجود دارد که تمامی خدمات دندان پزشکی اعم از زیبایی و درمانی را تحت پوشش خود قرار میدهد. این بیمه شامل تمامی افراد جامعه میشود و همگی افراد میتوانند از خدمات آن بهره مند شوند. بنابراین در صورت تمایل به دریافت کارت طلایی تخفیف لمینت میتوانید به سایت مربوطه مراجعه کنید و با ثبت نام خود اقدام به دریافت این بیمه نمایید.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : دندان,بیمه,تخفیف, نویسنده : matin matin بازدید : 105 تاريخ : جمعه 30 ارديبهشت 1401 ساعت: 11:17

ساخت و آرایش غرفه از ابزارهای موثر تبلیغات میباشد و اهمیت آن در حدی است که در کشور های صنعتی با مدیریت مستقل در ارائه کالا و طراحی و چاپ سر رسید خدمات عمل میکند.  امروزه در صنعت نمایشگاهی غرفه داران به این باور رسیده اند که برای داشتن نمایشی موفق، نیاز به جذب و درگیر کردن بازدیدکنندگان از غرفه می باشد و می توان بیان کرد که غرفه در نمایشگاه به منظور کارت شناسایی یک شرکت و غرفه دار است. به همین دلیل مجموعه جوپنزا روند طراحی غرفه سازی نمایشگاه ها را برای شما توضیح میدهد.

غرفه نمایشگاه

انتخاب اندازه ی مناسب برای غرفه های نمایشگاهی چقدر مهم است

تعیین اندازه یک غرفه بر اساس ذوق و سلیقه نیست و صرف بزرگی غرفه به اعتبار شرکت اضافه نمیکند و کوچک بودن هم ممکن است نتواند هدف های شرکت را برآورده کند. پس برای تعیین اندازه مورد نیاز یک غرفه باید تعداد کالاهای نمایشی، اندازه و حجم و نحوه ارائ آنها، نیاز به فضای مذاکره و تشریفات و غیره را در نظر گرفت و اندازه غرفه را بطور نسبی محاسبه کرد.

غرفه های نمایشگاهی چه ویژگی هایی باید داشته باشد

برای این که یک غرفه نمایشی رشد کند باید ویژگی هایی داشته باشد. از جمله:

دارای جذابیت لازم، هماهنگ با نوع کالاهای نمایشی، وضعیت مکانی مناسب، قابل درک بودن پیام طراح برای بیننده، طراحی مناسب با کالاهای قابل ارائه از ویژگی های یک غرفه نمایشگاهی مناسب است‌.

اصل مهم در طراحی غرفه

خلاقیت و هنر بهتر زیستن در فضا و زمان محدود، می تواند اولین ایده برای طراحی غرفه نمایشگاهی باشد. اگر این اصل مهم در طراحی غرفه نمایشگاهی رعایت شود، شما غرفه نمایشگاهی خوب و مناسب را ارائه داده اید.

چرا قیمت طراحی تقویم دیواری غرفه در برگزاری نمایشگاه بسیار با اهمیت است

چون اگر غرفه ای به درستی و کامل طراحی شده باشد در شلوغی دوران نمایشگاه می تواند پیام غرفه دار و یا شرکت را با تاثیر گذاری قوی به مخاطب مورد نظر برساندو با توجه به زمان محدود بازدیدکننده از غرفه که حدودا ۵ تا ۲۰ دقیقه است بتواند تاثیر گذاری ماندگار در یک موقعیت رقابتی بوجود آورد.

انتخاب طراح در فضاهای نمایشگاهی چقدر اهمیت دارد

انتخاب طراح از وظایف مهم شرکت کننده می باشد و با توجه به نوع نمایشگاه های قابل برگزاری در جهان و تنوع کالایی مربوطه باید دارای تجربه کافی و ویژگی های چون: دارای ذهنیت نمایشگاهی باشد، ترجیحا دکوراتور و طراح صحنه باشد، خوش فکر و خوش ذوق و سلیقه باشد، دارای تجربه مناسب در طراحی غرفه های نمایشگاهی باشد، با تفکر شرکت کننده یعنی مدیر غرفه همراه باشد.

استفاده ی مناسب از رنگ در فضاهای نمایشگاهی چقدر اهمیت دارد

رنگ ها از عوامل مهم جذب مخاطب هستند و در خاطره ها باقی می مانند. وسایل و تجهیزات و مبلمان و لوازم بکار گرفته شده در غرفه باید دارای رنگ و کیفیت ظاهری مناسب باشند. استفاده از رنگ های مختلف درغرفه و چیدمان کالا باید هم خوانی لازم را با یکدیگر و با موضوع اصلی نمایش غرفه داشته باشند.

در استفاده از رنگ ها باید خصوصیات فرهنگی محل نمایش و تاثیر روانی آنها در روی بازدیدکنندکان و افراد غرفه را در نظر گرفت.

استفاده از رنگ های گرم و شاد در غرفه جلب توجه بیشتری مبکند اما در نمایش کالا تطابق رنگ با نوع کالا اثر بخش تر است.

میز کانتر نمایشگاه چیست و چه ویژگی هایی دارد

میز کانتر یا پیشخوان اصل مهم غرفه های نمایشگاهی است که برای ارائه اطلاعات کالا و خدمات مورد استفاده
قرار می گیرد و تفاوت اصلی آن با میز های معمولی قابلیت نصب چاپ و قابل حمل بودن آن ها می باشد. و چاپ مگنت جلوی میز صورت میگیرد.

و این میز کانتر دارای ویژگی هایی میباشد، از جمله:

صفحه MDF با روکش PVC که قابلیت جمع شدن دارد، میز کانتر دارای قفسه براب نگهداری کاتالوگ و نمونه محصول می باشد.

برای چاپ روی میز کانتر نمایشگاهی از تکنیک چاپ فضای داخلی استفاده می‌شود به‌طوری که طرح اختصاصی و مورد نظر شما بر روی کاغذ کتد چاپ شده و با پوششی از لمینیت مات یا براق آماده می شود.

از مهم‌ترین مواردی که در هر نمایشگاه یا پروموشنی ضروری است، محلی برای ارتباط با مخاطبان و مشتریان است. به وسیله‌ی میز کانترهای شیک و کاربری می توان به غرفه یا محل معرفی جلوه‌ی خاصی بخشید و در ضمن محصول یا برند را هم تبلیغ کرد. میز کانترهای پیش ساخته به سادگی نصب میشود و به راحتی حمل می‌شوند.

جاکاتالوگی نمایشگاه

جاکاتالوگی نمایشگاهی، استند کاتالوگ، کاتالوگ استند، جابروشوری و استند بروشور، نامهای دیگر جاکاتالوگی هستند. با توجه به اینکه در نمایشگاه ها، یکی از مهمترین اهداف، نمایش کاتالوگ محصولات و خدمات است، جاکاتالوگی نمایشگاهی از موارد ضروری در غرفه و در واقع دست یار غرفه داران عزیز میباشد.

در بخش نمایشگاهی انواع جاکاتالوگی ها قابل ارائه بصورت فروش و اجاره می باشد. با توجه به محدودیت روزهای نمایشگاه و سختی حمل و نقل برای مشتریان شهرستان ها، بسیاری از مشتریان به خرید جاکاتالوگی نیاز ندارند و بیشتر به دنبال اجاره جاکاتالوگی هستند. شرکت جوپنزا برای راحتی کار مشتریان عزیز، بخش اجاره جاکاتالوگی نمایشگاهی را هم فعال کرده است به این صورت که معمولا یک سوم قیمت خرید جاکاتالوگی به عنوان اجاره جاکاتالوگی نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : نمایشگاه,غرفه,کتاب, نویسنده : matin matin بازدید : 128 تاريخ : جمعه 30 ارديبهشت 1401 ساعت: 11:10

برای سفارش تقویم رومیزی تبلیغاتی ۱۴۰۱، الان بهترین زمان است که انتخاب و سفارش خود را ثبت کنید که تایم کافی برای طراحی و چاپ و سفارش تقویم رو میزی تبلیغاتی ۱۴۰۱ را داریم که در تیتراژ بالا این کار را می توانیم انجام دهیم،

یکی از بهترین و مناسب ترین کار ما سفارش تقویم رو میزی یاداشتی ارزان  که با چاپ برند و لوگوی خود بر روی صفحات این تقویم می توانید به مدت یک سال در معرض دید افراد مختلف باشید، و یکی از پر فروش و پر طرفدار ترین کار های تبلیغاتی هر شرکت به صورت سالانه است،

که سفارش تقویم رومیزی تبلیغاتی ۱۴۰۱ ، برای تمامی کالا ها ، برند ها ، و تمامی محصولات، و شرکت های مختلف و کار خانه جات  کار برد دارد و یکی از ابزار واجب بر روی هر میز کار و درس و تحقیق شماست ، حتی با داشتن سررسید برای دسترسی راحت تر و دید رس بودن تقویم رو میزی خیلی واجب و ضروری و کار بردی است،

سفارش تقویم رومیزی تبلیغاتی ۱۴۰۱

خصوصیات تقویم رومیزی ۱۴۰۱

باید بگویم که یکی از بارز ترین خصوصیات فروش تقویم رومیزی اداری ۱۴۰۱ این است که کاری با کاربرد بالاست به جهت اینکه با ابعادی مناسب و به خاطر پایه ای که داراست راحت روی هر سطحی می ایستد و جا گیر  هم نیست و نیاز هر میز کار و درس و تحقیقی است که یک تقویم رو میزی پایه دار را داشته باشد که همیشه در معرض دید باشد و هر زمان که اراده کنیم به آن دست رسی و در اصل در دید رس باشد،  این را همه می دانیم که هر فرد با کمالاتی نیاز به یک تقویم و سالنامه دارد.

و یکی از بهترین تقویم های ساکن همان تقویم رومیزی  ۱۴۰۱ است که از پایه  مقوایی  محکمی ساخته شده و می تواند دوازده تا برگه به صورت چاپ دو رو داشته باشد یا ۲۴ صفحه به صورت چاپ تقویم و روز شمار در یک صفحه و پشت صفحه هم به میل و سلیقه خود عکس کالا و یا برند و یا هر عکسی چاپ کنید و این صفحات با استفاده از سیم به پایه آن وصل می شود ، و می توان از هر رنگی استفاده کرد،  و تمامی طرح ها رنگ ها و عکس ها مناسب با کار و شغل و حرفه و محصول و کالای شما انتخاب و طراحی و چاپ می گردد.

 ویژگی های تقویم دیواری

چیزی که تقویم دیواری را از تقویم های رومیزی متمایز کرده است ابتدا قیمت مناسب آن است و دیگری قابل نصب بر روی هر دیوار و در و مکانی است که در مقابل دید و چشم شما باشد، و اینکه  یکی از کم جا ترین نوع تقویم ساکن است ، که می توان به صورت دو رو چاپ کرد که یک روی آن یک منظره و تابلو باشد یا یک عکس از کالا و یا محصول شما باشد،

و یک روی دیگر آن که در بالا صفحه طراحی لوگو برند و عکس محصول کالای شما چاپ می شود و در زیر آن تقویم به صورت هر سه ماه و یک فصل با رنگ مناسب آن چاپ می گردد و در زیر هم تمامی مناسبت ها با خط ریز چاپ می شود ، و باز شماره تماس و آدرس سایت و یا محل مورد نظر خود چاپ می شود که هر زمان که اراده کنید قابل دسترسی و سفارش و مشاوره است.

و این نوع تقویم و سالنامه هم مخاطبان خاص خود را دارد و به عبارتی مخاطبین زیادی دارد به این دلیل که قابل استفاده برای هر شغل و کار و حرفه ای است،

بهترین چاپخانه در تهران

شما برای چاپ و سفارش تقویم رومیزی اختصاصی1402 می توانید چاپخانه جوپنزا را انتخاب کنید که یکی از بهترین چاپ خانه ها در تهران است و امروزه با داشتن بهترین و بروز ترین دستگاه های چاپ و بی نقص ترین کار ها ی تبلیغاتی را ارائه می دهد ، و برای خود نامی درخشان درب بین چاپ خانه های تهران ثبت کرده است، و هم چنین با مجرب ترین کامندان  که در تهیه یک کار تبلیغاتی بی نظیر شما را یاری می کنند،

و فقط با یک بار سپردن سفارش تبلیغاتی به شرکت و چاپخانه جوپنزا مطمئنا مشتری دائمی ما خواهید شد , و این که شرکت جوپنزا دارای تنوع کار بالا و انواع دستگاه های چاپ روز دنیا و انواع چاپ و داغکوب های مختلف می باشد.

و با  طراحی های کم نظیر و بالا ترین کیفیت چاپ به جرات می توان گفت که بهترین چاپ خانه در تهران است، و شما با نگاهی کوتاه به سایت شرکت ما می توانید لیست مشتریان این شرکت را مشاهده نمایید که کار برای افراد مشهور و معروف و برند های مهم و معروف و رضایت تمام آن ها افتخاری برای شرکت ماست.

 و ارائه کاری بی نقص و مطابق با میل و کار و سلیقه ی شما و هم چنین مناسب با توان شما در پرداخت هزینه و بازخورد ان می توانیم خود را ثابت کنیم و اعتماد هر مشتری را جلب کنیم، فقط کافی است با شرکت جوپنزا تماس بگیرید و از مشاوره ای رایگان آن استفاده کنید و یا با مراجعه به سایت شرکت و مقایسه انواع کار ها با سایر شرکت ها راحت به بی نظیر بودن شرکت و چاپخانه جوپنزا پی ببرید،

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : matin matin بازدید : 128 تاريخ : جمعه 30 ارديبهشت 1401 ساعت: 10:25

دلیل استفاده از ماسک تبلیغاتی با توجه به شیوع ویروس کرونا نیاز به توضیحات بیشتر ندارد. استفاده از ماسک برای جلوگیری از، شیوع بیماریهای واگیر دار، بیماریهای ویروسی، به خصوص کرونا که امروزه تمام جهان را درگیر خود کرده است بسیار مهم و دارای اهمیت میباشد، ماسک ها به دو صورت ساده و فیلتردار هستند که علاوه بر حفظ سلامت و جلوگیری از ورود ویروس از طریق بینی و دهان به بدن، می توان به عنوان یک وسیله تبلیغاتی هم از آنها استفاده کرد با چاپ روی ماسک تبلیغاتی از آن می توانید به عنوان یک وسیله تبلیغاتی مانند سفارش ساک دستی تبلیغاتی برای معرفی کسب و کار خود استفاده کنید. در مجموعه چاپ جوپنزا چاپ ماسک تبلیغاتی با بهترین کیفیت و عالی انجام میشود.

مراحل چاپ روی ماسک

اولین قدم در چاپ روی ماسک با روش چاپ تامپو طراحی است و اول طرحی که قرار است روی ماسک به چاپ برسد طراحی می شود. مرحله بعدی به ساخت کلیشه، شابلون و فیکسچر سپری میشود. در مرحله سوم عمل چاپ روی ماسک انجام میشود. با کمک گرفتن از پد سیلیکونی که واسطه ای بین شابلون و محصول مورد نظر است رنگ ریخته شده روی شابلون برداشته می شود و روی ماسک قرار می گیرد و در پایان چاپ روی ماسک انجام میشود.بعد از تمام شدن چاپ روی ماسک ها باید آنها را استلریزه کرد.

چاپ ماسک سه بعدی

امکان چاپ تمام رنگی به روی انواع ماسک های پارچه ای سه بعدی وجود دارد. قیمت چاپ ماسک سه بعدی پارچه ای از دیگر ماسک ها گرانتر می باشد.

چاپ ماسک یکبارمصرف

امکان چاپ تک رنگ به روی انواع ماسک های یکبار مصرف جراحی وجود دارد. این ماسک ها هزارتایی ارائه میشوند. مقرون به صرفه ترین نوع ماسک به همراه چاپ این نوع ماسک می باشد.

انواع چاپ ماسک تبلیغاتی

چاپ ماسک تبلیغاتی هدیه ای مناسب برای کادر پزشکی می باشد. تولید ماسک های پارچه ای سایز کوچکتری نسبت به ماسک های جراحی دارند. سایز باز شده ماسک ۱۴ در ۲۳ سانت می باشد. هدایا و سفارشات تبلیغاتی متناسب به زمان های مختلف می تواند متفاوت باشد.‌ این ماسک ها دارای پارچه نخی دولایه با چاپ کامل رنگی می باشد.
هم چنین با توجه جدید بودن این نوع تبلیغات از جذابیت خاصی برخوردار هستند.

این گونه سفارشات به دلیل کاربردی بودن امتیاز ویژه ای دارند. همین طور برای خاص و ویژه تر بودن میتوانید، ست دستکش و ماسک را هم سفارش دهید. این ست به ویژه برای مخاطبین خانم بسیار پرطرفدار است. و شما را در ذهن مخاطب ماندگار میکند. چاپ روی ماسک بازخورد خوبی برای برندها دارد زیرا استفاده از ماسک ها قسمتی از نیاز های ضروری هر فرد به حساب می آید که این روش راهی را برای تبلیغ شرکت ها و برند ها محیا کرده است. در ادامه به برخی از چگونگی روش های مختلف چاپ روی ماسک تبلیغاتی خواهیم پرداخت.

چگونگی چاپ روی ماسک با سابلیمیشن

این چاپ روی پارچه های قابل شستشو و مقاوم در برابر حرارت مانند خرید شیلد خودرو انجام میشود. این چاپ در حرارت حدود ۲۰۰ درجه قرار میگیرد تا چاپ به خوبی دیده شود. یکی از ویژگی های این نوع چاپ استفاده از طیف رنگ های متفاوت است. در چاپ سابلیمیشن روی ماسک محدودیت استفاده از رنگ در چاپ نیست و به هیچ عنوان با شست و شو از بین نمی‌رود و آسیب نمی‌بیند. همین طور ماسک چون زیر پرس حرارت قرار میگیرد نیاز به استریل دوباره ندارد.

چاپ روی ماسک به وسیله چاپ سلیک اسکرین

در روش چاپ سیلک اسکرین، لوگو و طرح شما روی شابلون و توری مخصوص عکاسی می‌شود و با انواع رنگ های مختلف به روی ماسک انتقال داده میشود. این روش سرعت کمتری نسبت به چاپ تامپو دارد و میتوان از مجموعه رنگ های دیگه از جمله اورینت، پلاستیزول وپیگمنت هم استفاده کرد.

چگونگی چاپ روی ماسک به وسیله وینیل

یکی از روش ها برای تولید ماسک تبلیغاتی ارزان، استفاده از وینیل انتقال حرارت است. این روش به یک ورقه وینیل و پرس گرما نیاز دارد تا چسب روی وینیل بچسبد و طرح روی ماسک بچسبد و این روش گزینه خوبی برای طرح های اصلی است. وینیل در واقع یک نوع متریال است که برای چاپ روی انوع پوشاک در دستگاه هیت پرس از آن استفاده میشود.

چگونگی چاپ تامپو روی ماسک تبلیغاتی

در این روش که بیشتر روی ماسک‌های روشن جواب میدهد که نوشته شما روی پد حکاکی می‌شود و بعد به وسیله پد مخصوص رنگ از کلیشه فولادی به روی ماسک انتقال داده میشود.
این نوع چاپ نسبت به بقیه چاپ ها مقرون به صرفه است. رنگ های مورد استفاده بیشتر پی وی سی هستند و حتما باید ماسک های بعد از چاپ دوباره استرلیزه شوند.

چاپ روی ماسک تبلیغاتی, ماسک تبلیغاتی, چاپ ماسک

مزایای استفاده از چاپ تامپو روی ماسک تبلیغاتی

چاپ روی ماسک به روش چاپ تامپو برای کارهای تیراژ بالا مناسب میباشد. در این روش که بیشتر با چاپ لوگو یا نوشته های ریز همراه است کیفیت چاپ بالا میباشد و به نوشته های ریز و کوچک هم لطمه ای وارد نمیشود. میزان استفاده از ماسک ها در دوران کرونا افزایش پیدا کرده است، پس در نتیجه حک کردن لوگو روی ماسک باعق بهتر دیده شدن نام و نشان تجاری شما خواهد شد. این روزها استفاده از ماسک نیاز اولیه و اساسی هر فرد در زمان خروج از خانه است. این یعنی نشان تجاری شما در معرض دید افراد زیادی قرار میگیرد و باعث میشود می شود تعداد بالایی از افراد با لوگو و نام شما آشنا شوند.

چاپ تامپو در مجموعه چاپ جوپنزا

چاپ مجموعه جوپنزا مرکز تخصصی چاپ تامپو امکان چاپ روی اجسام با شکل و مختلفی انجام میشود. در این مجموعه خدماتی مانند چاپ روی قطعات صنعتی، چاپ روی اسباب بازی، چاپ روی ماسک، چاپ روی خودکار و غیره انجام میشود. با توجه به شرایط پیش آمده در سراسر جهان بهترین و موثرترین روش تبلیغاتی برای هر برندی که قصد تبلیغ کسب و کار خود را دارد چاپ روی ماسک میباشد زیرا بهترین راه تبلیغ، تبلیغ روی محصولی است که بیشترین کاربرد را دارد.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : ماسک,تبلیغات,شیلد, نویسنده : matin matin بازدید : 109 تاريخ : جمعه 30 ارديبهشت 1401 ساعت: 10:18

سفارش سالنامه وزیری تبلیغاتی که خود یکی از بهترین نوع سررسید ها است  از آن جهت که این قطع از سررسید نسبت به سایر سالنامه ها مقداری بزرگتر است و برای افرادی که مشغله های بیشتری دارند مناسب است و می تواند مطالب بیشتری در آن درج کند . سفارش سالنامه وزیری تبلیغاتی یک هدیه بسیار مناسب است برای دانش آموزان دانشجویان کارمندان ادارات مختلف و مدیران عزیز و این قطع از سررسید بسیار برایشان کار آمد است.

ویژگی های سررسید وزیری

سفارش سالنامه وزیری تبلیغاتی که از سال های گذشته جز رایج ترین سررسید ها بوده است، ابعاد این قطع از سررسید بین ۲۴ در ۱۷ سانتی متر است ، با توجه به ابعاد بزرگتر، سررسید وزیری فضای بیشتری برای یادداشت را در اختیار هر فرد قرار می دهد، معمولا سالنامه های وزیری در دو نوع جمعه جدا و پنج شنبه جدا چاپ می شوند و یا پنج شنبه و جمعه در یک صفحه چاپ می شود و این نیز باز بر می گردد.

به میل مخاطب شما، و سفارش سالنامه وزیری تبلیغاتی از لحاظ صحافی به صورت ته دوخت تولید می شود، به این دلیل که سررسید وزیری بیشتر به عنوان دفتر یادداشتی برای گزارشات روزانه استفاده می شود، نوع کاغذ داخل صفحات آن از کاغذ سفید ۷۰ گرم استفاده می شود، و باز بسته به نظر شما می توان چند برگ رنگی و تبلیغاتی براق درون صفحات کار کرد که حس خوبی هم به فرد انتقال می دهد ، امروزه جایگاه سررسید و سالنامه در بین مردم بسیار پر رنگ شده است، و حتی افراد زیادی جز نیاز های اصلی آن ها ست. و بسیار در پیش برد برنامه ها و کارها به آن ها کمک می کند،

سررسید ۱۴۰۱

برای سفارش سالنامه ۱۴۰۱ ، هم اکنون بهترین زمان است برای اقدام برای چاپ که تعداد تیراژه هر چقدر باشد مهم نیست به این دلیل که زمان کافی برای انجام آن هست و این که مدتی قبل از تحویل سال ۱۴۰۱ این سررسید ها و سالنامه ها عرضه شوند تا زمان تحویل سال در آن ها مشخص است.

و بسیار هیجان انگیز می شود برای مشتریان و در کل نوید سررسید ۱۴۰۱ برای سال جدید بسیار خوشایند است، هر فرد موفق و دقیقی برای سال جدید نیاز به بر نامه ریزی و یادداشت تمامی برنامه های روزانه هفتگی و ماهانه و سالانه دارد و با سفارش سالنامه وزیری تبلیغاتی کمک زیادی به این افراد کرده اید به این خاطر که هم صاحب یک دفترچه یادداشت بزرگ می شوند که هم تقویم و سالنامه روزانه را در خود دارد با تمام مناسبت ها وتاریخ های مهم که برای یادداشت و نوشتن برنامه های زندگی گزینه بسیار مناسب و حتی مهمی است و با یک تیر چند نشان را زده اید هم هدیه ای به این افراد داده اید هم ان شخص از گرفتن این هدیه مناسب کارش شاد می شود هم شما با چاپ برند و لوگوی خود یک سال همراه مخاطب هستید و باز خورد خوبی خواهید داشت،

چاپخانه مجریان

انتخاب چاپخانه و اعتماد به آن برای آرامش خیالتان  در تهران این روز ها به یک چالش تبدیل شده است از آن جهت که کار تبلیغات آفلاین به ظاهر کار راحتی است و همه شرکت ها ادعا دارن در این زمینه تقویم رومیزی ارزان  ولی در اصل موضوعی که از اهمیت بیشتری بر خوردا است کیفیت تمامی کار های این هدایای تبلیغاتی است حتی ارزان ترین کار تبلیغاتی نیز باید از بهترین کیفیت نوع خود بر خورد باشد که هدیه تبلیغاتی جوری باشد که وقتی آن را به مخاطب خود می دهید آن را بی ارزش تلقی نکند و آن را دور نیندازد و یا زود از بین نرود ، و طرح و رنگ و مدل آن طوری باشد که فرد از گرفتن هدیه تبلیغاتی شما خشنود شود و در حفظ و نگهداری آن سعی تلاش کند.

انتخاب چاپخانه

و برای آن ارزش حاضر قائل شود و حتی آن برند و محصول شما را معرفی کند به دوستانش، و تمامی این موارد را می توان در چاپخانه دید و با خیالی آسوده با این شرکت تبلیغاتی هم کاری داشته باشید ، چاپ خانه مجریان در حدود سه دهه سابقه ی کار و با بروز ترین دستگاه های چاپ دنیا کار می کند و مجرب ترین کار مندان را دارد و هم چنین شما با کلیک بر روی سایت این شرکت به راحتی  می توانید کاتالوگ این شرکت را دانلود کنید.

و از نمونه کارهای مختلف و تنوع بیش از هزاره آن دیدن کنید و در صورت لزوم از مشاوره رایگان چاپ خانه مجریان بهره بگیرید، در کار نامه شرکت تبلیغاتی مجریان کار با برند های معروف و شرکت های بزرگی وجود دارد و در کنار آن رضایت و ادامه هم کاری آنان با چاپخانه مجریان مشهود است و این خود یک افتخاری برای ماست، کیفیت و بی نقص بودن کار اولویت اصلی شرکت مجریان است، که در پی آن رضایت و خرسندی مشتری را به همراه دارد.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : matin matin بازدید : 107 تاريخ : جمعه 30 ارديبهشت 1401 ساعت: 10:07

در این قسمت می خواهیم درمورد خرید شارژ کارتریج صحبت کنیم اما قبل از آن باید بدانیم اصلا کارتریج چیست و چه کارایی دارد.

کارتریج یک قطعه از پرینتر است که جوهر یا تونر رنگی در آن قرار میگیرد و یکی از قطعه های مهم پرینتر است.

کارتریج ها به دو دسته کارتریج لیزری و کارتریج جوهر افشان تقسیم می شوند .

کارتریج  لیزری دو نوع مشکی یا تک رنگ و کارتریج رنگی می باشند که برای  پرینتر های لیزری استفاده می شوند.

و همچنین کارتریج جوهر افشان نیز دو نوع مشکی و رنگی می باشد که برای پرینتر های جوهر افشان استفاده میشود.

کارتریج ها و پرینتر ها برند های زیادی دارند از جمله اچ پی، سامسونگ،کانن و…. که کارتریج هر برند فقط برای پرینتر همان برند قابل استفاده است.

برای خرید شارژ کارتریج پرینتر روش های زیادی دارد که شارژ هر مدل با مدل های دیگر متفاوت است.

در کارتریج لیزری رنگ ها از جنس پودری به نام تونر هستند و در کاتریج جوهر افشان رنگ ها از جنس جوهر مایع می باشند.

حال که در این قسمت به طور مختصر با کارتریج آشنا شدیم و کارایی آن را فهمیدیم می خواهیم به شارژ کارتریج و انواع آن بپردازیم .

شارژ کارتریج پرینتر

اولین چیزی که برای خرید شارژ کارتریج پرینتر یاید در نظر داشته باشید انجام شارژ کارتریج پرینتر در تعمیرگاه است .

زیرا در تعمیرگاه همه ی وسیله های مورد نیاز و وسیله های کمکی در کنار تعمیر کار می باشد اما در محل کار خودتان ممکن است ابزار مورد نیاز را در دسترس نداشته باشید.

یکی از وسیله های ضروری برای شارژ کارتریج پرینتر دستگاه مکنده است که تونر مانده داخل کارتریج لیزری را بیرون می کشد و کارتریج را کامل خالی می کند.

اگر در تعمیر گاه دستگاه مکنده نباشد وقت شارژ کارتریج رنگی canon مجبور می شود با وارد کردن ضربه به کارتریج آن را تخلیه کند .

در شارژ کارتریج، به علت  نیاز به تخلیه کارتریج و تمیزکاری آن ممکن است کثیف کاری به همراه داشته باشد در نتیجه بهتر است در تعمیر گاه انجام شود تا هم بهتر و دقیقتر شارژ شود هم در محل کارتان کثیف کاری نشود.

خرید شارژ کاتریج

شارژ کارتریج لیزری

 گفتیم که بهتر است شارژ کارتریج لیزری مشکی یا شارژ کارتریج لیزری رنگی در تعمیر گاه انجام شود حال اگر یک نفر بخواهد شار کارتریج را خودش انجام دهد چه کاری باید بکند.

مراحلی که باید برای شارژ کارتریج لیزری مشکی و شارژ کارتریج لیزری رنگی انجام شود را مرحله به مرحله اینجا توضیح خواهیم داد.

مراحل شارژ کارتریج لیزری به شرح زیر می باشد

در مرحله اول باید یک تونر با جنس عالی انتخاب و خریداری شود چون کیفیت چاپ با جنس تونر رابطه مستقیم دارد.

بعد از اینکه تونررا انتخاب و خریداری کردین به یک سری ابزار برای خرید شارژ کارتریج نیاز دارید .

که این ابزار شامل یک یک پیچ گوشتی چهار سو، یک برگه باطله، یک پارچه نرم و لطیف , یک وسیله لبه تیز وبه مقدار نیاز تونر با کیفیت را آماده کنید.

بعد از بیرون آوردن کارتریج از پرینتر لیزری ابتدا باید  پیچ پوشش کناری را باز کنید.

بعد از اینکه پوشش را برداشتید باید درام را بردارید و آن را بیرون بکشید ،حالا شما باید چرخنده PCR را جدا کنید.

حال وقتی که پی سی آر را جدا کردید باید با یک وسیله نوک تیز کمی  میله PCR را به سمت راست بکشید و بعد کمی PCR را به سمت بالا بکشید و به سمت چپ آن را در آورید.

بعد از اینکه میخها را جدا کردید از هردو طرف تونر کارتریج  فنر را نیز خارج کنید و سپس دو بخش ضایعات و زباله و دیگری بخش تونر است تونر را نگه دارید و هر دو بخش را از هم جدا کنید .

حالا باید قسمتی را که تونر اضافی در آن ماتده است برسی کنید و یک فنر آنجا قرا داد باید با دقت برداشته شود تا جوهر اضافی را خارج کنید .

مراحل تکمیلی شارژ کارتریج لیزری

حالا پیچ های قسمت ضایعات را باز کنید تا وایپر بلید جدا شود و بعد جوهر اضافه را که در اینجا جمع شده را خارج کنید این کار ا باید با دستما نرم انجام دهید تا خراش برندارد.

و بعد قسمت تونر اضافی را که باز کرده اید دوباره سوار کنید تا مانند اول شود فنر را در جای خودش نصب کنید .

حالا بخش دیگری که تونردر آن قرار دارد را بردارید باز کنید  آن را پر از جوهر کنید و بعد دوباره ببندید و بعد آن دو قسمت که قبلا جدا شده بودند را دوباره ببندید.

بعد از سوا کردن پوشش کناری می توانید  روکش پلاستیکی سفید را به جای آن ببینید و باید این قسمت  را بردارید و آن را پر از جوهر کنید.

حلا مجددا روکش پلاستیکی سفید را بردارید و حال  برای شارژ تونر آماده هستید اما قبل از استفاده از تونر آن را تکان دهید .

تونر را داخل کارتریج بریزید  بعد تمام قطعاتی را که باز کرده اید مانند اول به هم وصل کنید .به این شکل شارژ کارتریج لیزری رنگی از جمله کارتریج لیزری مشکی و کارتریج لیزری رنگی صورت میگیرد.

شارژ کارتریج جوهر افشان

در قسمت پیش شارژ کارتریج لیزری را کامل توضیح دادیم  الان میخواهیم در مورد شارژ کارتریج جوهر افشان صحبت کنیم.

همان طور که گفته شد شارژ کارتریج بهتر است در تعمیر گاه باشد اما اگر به دلایلی نتوانستید به تعمیر گاه بروید خودتان میتوانید این کار را انجام دهید.

اما باید دقت داتشته باشید که شارژ کارتریج را درست انجام دهید وگرنه هم کارتریج شما و هم پرینتر شما آسیب می بیند.

هر چند که شارژ کارتریج جوهر افشان زیاد توصیه نمشود.

به طور کلی استفاده از پرینتر جوهر افشان رایج تر می باشد، خرید شارژ کارتریج اچ پی که برای پرینتر جو هر افشان است به طور کامل از جوهر پر می شود و به سادگی قابلیت شارژ کردن رادارند.

هزینه شارژ کارتریج جوهر افشان، خیلی کمتر از عوض کردن کارتریج و خرید کارتریج جدید می باشد. میتوانید اطلاعات بیشتر در این باره را از سایت ایران کالا پرینتر که یکی از بزرگترین فروشگاه اینترنتی کارتریج و پرینتر در ایران است کسب نمایید.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : شارژ,کارتریج,لیزر,کارخانه, نویسنده : matin matin بازدید : 131 تاريخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 22:02

مقدمه: اگر قصد خرید لوستر سقفی ال ای دی جدید دارید بهتر است در ابتدا اطلاعاتتان درباره‌ی این سبک از لوستر ها کامل باشد و سپس اقدام به خرید نمایید. در کل لوستر های ال ای دی در دسته لوستر های مدرن قرار میگیرند و به دنبال آن باید این لوستر ها را در خانه های با سبک و دکوراسیون مدرن به کار برد. اما اگر میخواهید در این باره بیشتر بدانید این مقاله را از  دست ندهید. ما در این مقاله به معرفی لوستر های ال ای دی خواهیم پرداخت و در نهایت نحوه انتخاب و خرید لوستر سقفی ال ای دی جدید را برایتان شرح خواهیم داد.

لوستر ال ای دی

لوستر های ال ای دی برای خانه هایی به کار برده میشوند که دارای دکوراسیون مدرن هستند. خانه های مدرن معمولا به خانه هایی گفته میشوند که همه چیز ساده و بدون هر گونه زریق و برقی است. این خانه ها دارای دکوری ساده و بدون هیچ گونه ابهام است. هر وسیله در سر جای خود قرار گرفته شده است. در این میان لوستر های ال ای دی نیز با ظاهری ساده و بی آلایش تکمیل کننده این دکور هستند و در عین سادگی زیبایی خارق العاده ای به خانه میبخشند. پس در حین خرید لوستر سقفی ال ای دی جدید دقت داشته باشید که با سبک منزلتان همخوانی داشته باشد.

نحوه پیدایش لوستر های ال ای دی

جالب است بدانید  فروش لوستر سقفی ال ای دی برای اولین بار از چین وارد ایران شدند. این لوستر ها به دلیل داشتن ظاهری زیبا و ساده مورد توجه مردم قرار گرفتند. لوستر های ال ای دی اولین لوستر هایی بودند که قابلیت کنترل از راه دور و تعویض رنگ داشتند و همین موضوع آن ها را به شدت خاص کرده بود‌. این سبک از لوستر ها توسط یک وسیله سینی مانند و نازک و معمولا از جنس استیل با سقف متصل میشوند. روی این سینی، ریسه های از لامپ های ال ای دی قرار گرفته است و علت نام گذاری این لوستر ها نیز همین لامپ هاست. از آن پس تقاضا برای خرید لوستر سقفی ال ای دی جدید افزایش یافت و به یکی از پر طرفدار ترین لوستر ها تبدیل شد.

لوستر سقفی

نور پردازی لوستر led

لوستر های ال ای دی دارای دو نوع لامپ هستند. یک نوع از این لاپ ها تک رنگ بوده و به نام هایپاور ال ای دی شناخته میشود که دارای نوری کمرنگ و یخی مانند است. نوع دیگر لامپ ها از نوع مولتی کالر ال ای دی بوده که دارای چند رنگ ( بنفش، آبی، قرمز) بوده و تغییر رنگ میدهد. هر دو نوع این لامپ ها با ترانس کار میکنند.

علت سوختن لامپ های ال ای دی

گاهی لامپ های ال ای دی میسوزند و قطعا علت این امر کیفیت پایین لامپ ها و ترانس است. بنابراین لازم است در هنگام قیمت لوستر جدید دقت کنید و جنس با کیفیت خریداری کنید. اما گاهی نیز در لوستر ها از لامپ های سوزی ۲۰ وات استفاده میشود‌ که این لامپ ها دارای حرارت بسیار بالایی هستند. به مرور زمان این حرارت کم کم به سینی منتقل شده و در نهایت باعث تحریک ترانس میشود و باعث سوختن لامپ ها میشود. همچنین ممکن است این حرارت باعث ذوب شدن ریسه های لامپ هایی که در پشت صفحه قرار دارند شوند. پس نکته اول اینکه هنگام خرید لوستر سقفی ال ای دی جدید به کیفیت لامپ ها و ترانس دقت کنید و نکته دوم اینکه از لامپ های پر مصرف سوزنی یا رشته ای استفاده نکنید.

نور پردازی در خانه های مدرن

عموما نور پردازی خانه های مدرن به دو روش طراحی میشود که بسته به آن میتوانید لوستر مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید:

مدل اول: خانه هایی که دارای نور پرداری مخفی یا هالوژنی هستند. یعنی نور اصلی خانه از این لامپ ها تامین میشود‌. در این سبک از منازل لوستر بیشتر جنبه زیبایی دارد و نباید دارای نور پردازی قوی باشد. پس بهتر است در این سبک از نازل از لوستر led با لامپ های هایپاور استفاده کنید.

مدل دوم: نور پردازی برخی منازل به گونه ای طراحی شده است که وظیفه روشنایی بخشی به منزل بر عهده لوستر است. پس در اینجا لوستر علاوه بر وظیفه زیبایی، وظیفه نور پردازی را نیز بر عهده دارد.

با توجه به مطالب گفته شده باید دقت داشته باشید که در حین خرید لوستر سقفی ال ای دی جدید به میزان نور مورد نیاز منزلتان دقت کنید.

خرید لوستر سقفی

اما در هنگام خرید لوستر سقفی باید به چند نکته توجه کنید.

  1. لوستر باید کاملا هم سبک منزل شما باشد.
  2. به نور پردازی لوستر سقفی مورد نظر خود دقت کنید.
  3. به ابعاد لوستر دقت کنید که کاملا مطابق با محیط مورد نظرتان باشد.
  4. به جنس و رنگ و طرح لوستر دقت کنید که با تمام وسایل منزلتان مچ شود.
  5. برای خرید لوستر سقفی ال ای دی جدید با کیفیت به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید‌.

فروشگاه فروش لوستر

همانطور که گفته شد لازم است لوستر های خود را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید زیرا در غیر اینصورت هیچ گونه تضمینی برای کیفیت لوستر وجود نخواهد داشت. حال اگر فروشگاه معتبر با تنوع و کیفیت بالای محصولات برای فروش لوستر مدرن کریستالی در محل زندگیتان وجود دارد که چه بهتر. در غیر اینصورت میتوانید برای خرید لوستر سقفی ال ای دی جدید به فروشگاه های اینترنتی فروش لوستر مراجعه نمایید. در فروشگاه های اینترنتی معمولا میتوان تنوع بسیار بالایی از محصولات را یافت و با خیال راحت و در منزل لوستر مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کرد.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : لوستر,سقف,اویز, نویسنده : matin matin بازدید : 157 تاريخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 21:49

سرجی اسلیپ چیست؟ چه کاربردهایی دارد؟ سرجی اسلیپ (surgi slip) یک نوع سرجی فیکس است که برای خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد. سرجی فیکس دارای بافت توری و نرم بوده و بسیار انعطاف پذیر می باشد. از این محصول اغلب پس از زایمان و به ویژه پس از عمل سزارین استفاده می شود.

سرجی اسلیپ ها نوعی شورتکس یک بار مصرف هستند که علاوه بر زایمان، هنگام عادت ماهیانه نیز مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین برای سالمندان و افراد ناتوان جسمی که به هر دلیلی کنترل ادرار و مدفوع خود را از دست داده اند نیز گزینه بسیار مناسبی می باشند.

جنس سرجی اسلیپ چیست؟

این محصول با بافت توری و انعطاف پذیری که دارد با راحتی شکل بدن را به خود می گیرد و فشاری به منطقه مورد نظر وارد نمی کند. جنس این شورتکس های طبی از الیافت پلی آمید و پلی اورتان است و به شکل مشبک طراحی شده است.

با استفاده از این شورتکس ها به راحتی می توانید پد بهداشتی، پوشک، پانسمان و … را در محل مورد نظر باند فیکس سر ارزان نگه داشته و از تکان خوردن آن جلوگیری کنید. این محصول یکبار مصرف بوده و نیازی به شستشو ندارد. پس زا چند ساعت استفاده آن را تعویض کرده و از شورتکس دیگری استفاده کنید. استفاده چند باره از این محصول بهداشتی نیست و توصیه نمی شود.

خرید سرجی اسلیپ بانوان یا شورتکس های بهداشتی در بسته های یک عددی عرضه می شوند. جنس این محصول از نخ پلی استر و کش اسپاندکس است و اغلب به رنگ سفید می باشد. خاصیت کشسانی این محصول بسیار بالا است. از این رو می توانید آن را برای سایزهای مختلف استفاده کیند. این شورتکس ها به راحتی تمام ناحیه مورد نظر را پوشش می دهند.

سرجی اسلیپ چیست؟

سرجی فیکس بانوان و نوزادان

در تمامی بیمارستان ها پس از تولد نوزاد پکی به نام پک نوزاد برای هر مادر و نوزاد تهیه می شود که شامل سرجی فیکس نوزاد و مادر است. از فروش سرجی فیکس نوزاد برای بستن بند ناف استفاده می شود. پوست نوزاد بسیار لطیف و حساس است. از این رو استفاده از چسب های پانسمان ممکن است باعث آسیب به پوست و ایجاد حساسیت شود. از این محصول معمولا تا دو هفته برای بستن بند ناف نوزاد استفاده می شود.

از سرجی فیکس مادران نیز اغلب پس از زایمان استفاده می شود. بانوان پس از زایمان و به ویژه پس از عمل سزارین دچار خونریزی می شوند، و به این دلیل که تحرک در این دوران برای مادران دشوار است، از این رو برای نگهداشتن پوشک و یا پد بهداشتی از این شورتکس های یکبار مصرف استفاده می شود تا از آلوده شدن لباس ها و محیط جلوگیری شود. معمولا تا یک هفته پس از زایمان از این محصول استفاده می شود.

سرجی اسلیپ برای بانوان در دوران پریود نیز بسیار مفید می باشد و می توانند با استفاده از این محصول و بدون هیچ نگرانی در محل کار، دانشگاه و … حاضر شوند. همچنین بانوان ورزشکار نیز می توانن حین فعالیت های بدنی خود از این شورتکس ها استفاده کنند.

کاربرد سرجی فیکس ها

پس از بررسی سوال سرجی اسلیپ چیست به سرجی فیکس نیز میپردازیم. سرجی فیکس، باند فیکس سر و باند فیکس رولی نوعی باند گردبافت کشی هستند که برای ثابت نگه داشتن پانسمان به ویژه در محل های حساس به کار می روند و مناسب زخم های حاد می باشند. برای مثال این باندها در سوانح سوختگی کاربرد بسیار زیادی دارند. این بانداژ برای محل هایی که پوشانده از مو هستند بسیار مناسب است و دیگر نیازی به استفاده از چسب نمی باشد.

سرجی فیکس ها در انواع مختلف، قیمت بسیار پایینی دارند و بسیار کاربردی می باشند. از این رو شما می توانید این محصول را در تمام بیمارستان ها و مراکز بهداشتی پیدا کنید. این محصول به دلیل جنس مرغوب و نرمی که دارد، برای تمامی پوست ها اعم از سالمندان، نوزادان، جوانان و … مناسب بوده و ایجاد حساسیت و زخم نمی کند.

شرکت بهنام طب ایرانیان انواع سرجی فیکس های نوزاد، بانوان و … را در بسته های 24 تایی و کارتنی با برند BTI و با بهترین کیفیت تولید می کند. این محصول در تمامی بیمارستان ها، درمانگاه ها، آزمایشگاه ها، داروخانه ها، فروشگاه ها و شرکت های تجهیزات پزشکی و … در دسترس عموم هستند.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : سرجی,بیمارستان,بانوان, نویسنده : matin matin بازدید : 265 تاريخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 21:38

با سلام و صد درود خدمت شما کاربران عزیز و گرامی،در این مطالب می خواهیم به چگونگی طراحی نما کلاسیک سیمانی و ویژگی های آن را برایتان شرح دهیم و امیدواریم از این مقاله نهایت استفاده کافی را ببرید،لطفا تا آخر مطالب ما را دنبال کنید.

نما کلاسیک چیست

نماهای ساختمان ها در کشورها و شهرها با همدیگر متفاوت هستند ولی در مناطق مختلف از یک سبک نما به خصوص، زیاد استفاده می کنند،ان سبک، نما رومی ساختمان  می باشد،این استایل از نما جز پرطرفدار ترین سبک نماهای ساختمان است،این نوع نما نام دیگری نیز دارد که بیشتر برای معرفی اش از ان بهره می گیرند که نما رومی می گویند،تاریخچه این اسم به دوران روم باستان برمیگردد که در ان زمان این سبک فوق العاده را اختراع و اجرا کردند،نما رومی دارای یک شکوه و سادگی به خصوصی می باشد به طوری که در طراحی نما کلاسیک سیمانی نیز از آن بهره می گیرند.

طراحی نما کلاسیک سیمانی

متریال طراحی نما کلاسیک

به طور کلی موادی اولیه ای که در نما رومی استفاده می شود از سنگ ها گران قیمت مانند مرمر،گرانیت،تراوتن و… می باشد که برای متراژهای بالا خرج زیادی را برای سفارش دهنده در بر می گیرد ولی اگر علاقه خاصی به نما سنگی کلاسیک دارید،پیشنهاد فوق العاده برای شما دوستان می باشد،اما بعضی افراد هستند دنبال هزینه مناسب و یک طرح نما بسیار زیبا شیک میگردند که حتما باید نگاهی به طراحی نما کلاسیک سیمانی بیندازند،این نما سیمانی ساختمان به تازگی جز پر فروش ترین نماها در ایران شده و علاقه مندان زیادی پیدا کرده است.

نما کلاسیک سیمانی

همان طور که در  متون بالا عرض کردیم،یکی از متریال های که در نما رومی از ش استفاده می شود،سیمان سفید می باشد،سیمان به طوری کلی از فراوانی بالایی در ایران بهره مند است و هیچ وقت برای تهیه این مواد اولیه دچار مشکل نمی شوید،اگر فکر می کنید در طراحی نما کلاسیک سیمانی از طرح های صاف برای جلوه اش استفاده می کنند سخت در اشتباهید ، شرکت های نماسازی با هنرهای مختلفی که در ادامه بهش می پردازیم آنها را زیبا و شکیل می سازند تا سفارش دهنده از نما خسته نشود.

طراحی نما کلاسیک سیمانی

این روش از نما یعنی طراحی نما کلاسیک سیمانی دارای خصوصیت و ویژگی های منحصر به فردی می باشد که آن را نسبت به بقیه نماها متمایز می کند و در ادامه مطالب تک تک آنها را توضیح خواهیم داد.

کیفیت نما

اولین فکری که بیشتر افراد در مورد طراحی نما کلاسیک سیمانی نسبت به ورژن سنگی ان دارند،مقاومت پایین ان می باشد اما اینطور نیست،سیمان از نظر استقامت تفاوت زیادی با سنگ ها ندارد و حتی در برخی از مناطق آب و هوایی مقاومت انها نیز چند برابر هم می شود مانند شهرهایی که دما پایینی  دارند و سرما باعث ترک سنگ ها می شود ولی سیمان هیچ مشکلی در سرما پیدا نمی کند.

زیبایی طراحی نما کلاسیک سیمانی

در متن های بالا در مورد ظاهر زیبای این روش از نما بحث کردیم و گفتیم از جلوه عالی بهره مند می باشد و دلیلی این قشنگی،ابزار زنی نما سیمانی ساختمان است،هنر ابزار توسط متخصصان ابزار زنی قابل انجام می باشد که با استفاده از علمشان می توانند  طرح های گوناگونی را روی ستون و نما سیمانی در بیاروند و به این دلیل نیز در بازسازی نما ساختمان ها از این سبک استفاده بسیار زیادی می شود.

مدت زمان نصب نما

وقتی که سفارش دهنده، طرح پیشنهادی خود را به شرکت نماسازی پیشنهاد می دهد،زمان زیادی را ازش نمی گیرد که انها بیایند و طراحی نما کلاسیک را برایشان اجرا کنند و در زمانی کم، بهترین بهره را مشتری دریافت می کند.

هزینه طراحی نما کلاسیک سیمانی

یکی از اصلی  ترین دلایلی که افراد به نما سیمانی رومی به جای نما سنگی کلاسیک روی می اورند، قیمت نه چندان زیاد ان است که به جای خریدن سنگ های گران قیمت،درصد کمی از ان پول را صرف ابزار زنی روی سیمان می کنند و حتی در گاهی وقت ها بعضی از طرح های سیمانی از نما سنگی نیز زیباتر می شوند.

 

بعد بررسی طراحی و ویژگی های بازسازی نما ساختمان ،باید به شما دوستان، یکی از بهترین و مورد اعتماد ترین شرکت های نماسازی در ایران معرفی کنیم،نماسازان مرادی،انها با پشتکار و کار بسیار عالیشان می توانند اکثر نماها را به بهترین شکل ممکن تحویلتان دهند.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : نما,کلاسیک,بازسازی, نویسنده : matin matin بازدید : 125 تاريخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 21:22

با امنیتی که در جامعه امروزی حاکم شده است ، هر فرد باید بتواند از تمام دارایی هایش محافظت کند و یکی از مهم ترین این دارایی ها خانه و محل کسب و کار شماست که نیاز به محافظت چند برابری دارد، و خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی در تمام زمینه ها، به فکر امنیت و محافظت از اموال هم که یکی از مهمترین شاخص های زندگی است بوده اند.  و تدابیر بزرگ و مهمی که روزانه در حال به روز رسانی هستند و کیفیت و تنوع را بالا می برند، یکی از راه های امنیت خاطر همین تولید ، با کیفیت ترین درب ضد سرقت تمام فلز است، که بسیار هم کار آمد و مقاوم است در برابر خیلی از خطرات و تغییرات محیطی، محافظ کم نظیری است ، با خرید با کیفیت ترین درب ضد سرقت تمام فلز آرامش و امنیت را به خانواده و خود هدیه می دهید،

درب ضد سرقت فلزی

درب ضد سرقت فلزی دارای امنیت و استحکام بالاتری نسبت به درب های معمولی و حتی خرید درب ضد سرقت سوپر لوکس دیگری دارد و از این جهت بسیار مناسب آپارتمان و محل کار شما هستند ، یکی از ویژگی های درب ضد سرقت فلزی این است که طول عمر بالاتری نسبت به سایر درب ها دارد حتی نسبت به درب های فایبر گلاس و درب های آلومینیومی، اگر بخواهید که با کیفیت ترین درب ضد سرقت تمام فلز، را داشته باشید توجه به این که قفل های درب ضد سرقت فلزی باید نسبت به بقیه درب های ضد سرقت قوی تر باشد.

انتخاب درب ضد سرقت تمام فلز

شما باید به دنبال یک درب فولادی با لولای قابل تنظیم باشد و درب های ضد سرقت فلزی می توان قفل های بیشتر و بهتری به آن وصل کرد، و از دیگر ویژگی های درب ضد سرقت فلزی می توان به عایق حرارت آن اشاره کرد در مقابل نور خورشید با دوام است در مقابل رطوبت تغییری نخواهد کرد و در برابر ضربه و دیلم غیر قابل نفوذ است، و هم چنین عایق مناسبی برای صدا هستند ، و از دیگر ویژگی های با کیفیت ترین درب ضد سرقت تمام فلز  این است که وقتی تنظیم باشد و بدون ایراد به راحتی و بی سر و صدا بسته می شود و این جز مهم ترین ویژگی های درب ضد سرقت فلزی است، و می توان در ساخت درب ضد سرقت فلزی چشمی های با زاویه دید بالا کار گذاشت. و می توان ان ها را مجهز با زنگ داخلی کرد،

زبانه های متحرک در درب های ضد سرقت فلزی ۱۸ است ولی در سایر درب ضد سرقت تمام فلزی ۷ است و این تفاوت بارزی است.

با کیفیت ترین درب ضد سرقت تمام فلز

فروشگاه درب ضد سرقت

فروشگاه های مختلفی هستند که می توانید به راحتی درب های ضد سرقت مورد نظر خود را از آن ها تهیه کنید، و اما مسئله که پیش می آید و بسیار هم با اهمیت است این که باید فروشگاه درب ضد سرقت مورد اطمینان و اعتماد شما باشد و اگر شناختی از فروشگاه نداشتید و درب های ضد سرقت را نمی شناسید به راحتی می توانید در این مورد تحقیق کنید و اطلاعات لازم را به دست بیاورید، و با چشمانی باز و هوشیار خرید خود را انجام دهید، و هرگز بدون تحقیق و مقایسه هیچ خریدی از فروشگاه های که نمی شناسید و سر در نمی آورید انجام ندهید،

شرکت کرال درب

شرکت کرال درب با سابقه ی بیش از یک دهه در تولید  درب سه بعدی با کیفیت و فروش درب ضد سرقت توانسته بسیاری لز نیاز های جامعه را بر طرف کند، و ّکافی است با مقایسه ی کوچک درب های ضد سرقت شرکت کرال درب با نمونه های چینی و وارداتی و سایر تولید کنندگان  دیگر در می یابید که این شرکت متفاوت است و با گارانتی پانزده سال پس از فروش به خریدار این اطمینان خاطر را می دهد که با خرید با کیفیت ترین درب ضد سرقت تمام فلز و انواع دیگر درب های ضد سرقت که شما انتخاب می کنید.

که کیفیت مهم ترین چیزی است که شرکت کرال درب به آن توجه می کند، و رضایت مشتری برای شرکت کرال درب سر لوحه کار است. کرال درب با ساخت درب های ضد سرقت دغدغه های زیادی را حل کرده و با قیمتی مناسب تر از سایر درب های ضد سرقت وارداتی را دارا است و از کیفیت بالاتری برخوردار است.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : matin matin بازدید : 105 تاريخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 21:01

پریز برق ارت دار قرمز لگراند با پارت نامبر 077214 و کیفیت اورجینال

مناسب برای استفاده در انواع کادرهای ماژولار لگراند

این پریز بدون درپوش است و توانایی انتقال جریان برق تا 16 آمپر را دارد.

پریز برق ارت‌دار قرمز لگراند در سیستم های کابلکشی شبکه که پریز برق اضطراری (UPS) در کنار پریز شبکه قرار داده می شود استفاده می شود.

کاربرد پریز برق ارت دار قرمز

پریز برق قرمز لگراند قابل نصب در انواع فروش پریز شبکه روکار و توکار است.

این پریز اصطلاحا یک قطعه 2 ماژول (پهن) است که فضایی به اندازه ی یک خانه را در کادر لگراند اشغال می کند.

پریز برق ارت دار قرمز لگراند را هم میتوان بر روی ترانک لگراند نصب کرد و هم به طور جداگانه بر روی دیوار نصب کرد.

موارد استفاده:

  • باکس کف خواب لگراند
  • ماژول های ستونی لگراند
  • ماژول های رومیزی لگراند
  • انواع ترانک لگراند

نصب

ترمینال های این  کابل شبکه لگراند  از نوع پیچی هستند که به راحتی می توان سیم برق را در آن ثابت نمود.

پریز برق ارت دار قرمز لگراند با پارت نامبر 077214

ضمانت پریز برق قرمز لگراند با پارت نامبر 0772214

پارت نامبر 077214 که روی بسته بندی قیمت کابل شبکه نگزنس درج شده است اصالت و کیفیت کالا را تایید می کند.

شرکت پودسان کیفیت این کالا را تضمین می کند و در صورت معیوب بودن دارای گارانتی تعویض می باشد.

دریافت کاتالوگ محصول

لطفا برای اطلاع از قیمت و شرایط فروش پریز برق قرمز لگراند با پارت نامبر 077214 با واحد فروش شرکت ارتباطات شبکه پودسان تماس بگیرید.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : کابل , شبکه, نویسنده : matin matin بازدید : 119 تاريخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 0:00

مقدمه: اگر به دنبال بهترین دکتر عصب کشی در تهران هستید مقاله امروز ما را از دست ندهید. در واقع دندان ها جز حساس ترین اجرای صورت و بدن هستند. به طوری که باید دائما از آن ها مراقبت کنیم و هر چقدر این مراقبت ها بیشتر باشد احتمال بروز مشکل کاهش میابد. در مراقبت از دندان ها باید به چندین نکته توجه کنیم: اولا خوردن خوراکی های شیرین، نوشابه و غیره را به حداقل برسانیم، روزی ۲ الی ۳بار مسواک بزنیم(به صورت کاملا اصولی) و درنهایت روزی حداقل یک بار نخ دندان بکشیم. لازم به ذکر است که استفاده از دهانشویه هم خالی از لطف نیست. اما کار همینجا تمام نمیشود‌.

از آن جایی که دندان ها بسیار آسیب پذیر هستند و ممکن است ما متوجه آسیب های وارده نباشیم، لازم است هر ۶ ماه یکبار به دندان پزشک مراجعه کنیم تا با معاینه، از سلامت آن ها اطمینان حاصل کنیم. همه این مراقبت ها به این دلیل است که دندان ها در زیبایی و سلامت انسان بسیار موثر هستند. در هنگام لبخند و حرف زدن، دندان ها قابل مشاهده هستند و تاثیر شگرفی بر زیبایی ظاهری ما دارند. همچنین عدم سلامت دندان ها میتواند آسیب های جدی جسمی را نیز در پی داشته باشد.

ساختار دندان و بهترین دکتر عصب کشی در تهران

دندان از دو قسمت تشکیل شده است: ریشه، تاج

ریشه که در لثه قرار دارد و پایه و اساس دندان است به طوری که به استخوان فک محکم شده است. اما تاج همان بخش سفید رنگ و قابل مشاهده دندان است که بسیار آسیب پذیر بوده به طوری که تمامی روتین های مراقبتی از دندان ها صرفا جهت سالم نگه داشتن این بخش از دندان است.

اما خود ساختار دندان شامل سه بخش است :

  • الف_ مینای دندان: مینای دندان بیرونی ترین بخش تاج دندان است که به رنگ سفید بوده و از دندان در مقابل آسیب های بیرونی محافظت میکند‌. جالب است بدانید مینای دندان بسیار سخت است و حتی میتوان گفت سخت ترین ماده موجود در ساختار بدن آدمی است.
  • ب_ عاج دندان: درست زیر مینای دندان عاج دندان قرار دارد که زرد رنگ بوده و میتوان این بخش را در قسمت هایی مشاهده کرد که مینای دندان از بین رفته باشد. احتمالا زردی رنگ دندان های افرادی را که دچار ناهنجاری دندان قروچه هستند مشاهده کرده اید. مینای دندان این افراد دچار آسیب شده و از بین رفته است و همین موضوع باعث زرد شدن بخشی از دندان هایشان شده است که البته این زردی مربوط به بخش عاج دندان است. عاج بخشی ضعیف و آسیب پذیر است که نسبت به مینای دندان نرم تر بوده و خیلی زود پوسیده میشود.
  • ج_ پالپ دندان: پالپ بخشی از دندان بوده که رگ ها و رشته های عصبی در آن قرار میگیرند‌. میتوان گفت این بخش تنها بخش زنده دندان است و در آن خون رسانی صورت میگیرد. حال اگر به هر دلیلی مراقبت از دندان ها صورت نگیرد و پوسیدگی از مینا و عاج عبور کرده و به بخش پالپ دندان برسد، عصب دچار آسیب میشود به طوری که تنها راه حل، تخلیه آن است که به این فرآیند عصب کشی میگویند و باید توسط بهترین دکتر عصب کشی در تهران انجام شود‌.

عصب کشی دندان و بهترین دکتر عصب کشی در تهران

طی عواملی چون پوسیدگی و ضربه محکم طی یک تصادف، ممکن دست پالپ دندان آسیب ببیند و راهی به جز تخلیه عصب وجود نداشته باشد. در این شرایط دندان پزشک طی دو مرحله: اول پالپ دندان به همراه عصب را به طور کامل خارج میکند، همه پوسیدگی ها و عفونت ها را پاکسازی میکند و در مرحله بعد با مواد مخصوص این قسمت را پر میکند‌. گفتنی است که عصب کشی باید به طور دقیق و صحیح صورت گیرد، در غیر اینصورت فرآیند موفقیت آمیز نبوده و دندان دوباره دچار مشکل میشود‌. به همین دلیل است که بهتر است برای دریافت خدمات دندان پزشکی به  تخفیف عمل بینی داشته باشیم.

بهترین دکتر عصب کشی در تهرانبیمه دندان پزشکیهمانطور که احتمالا میدانید، اکثر بیمه های دندان پزشکی در ایران فقط کشیدن و پر کردن سطحی دندان را تحت پوشش خود قرار میدهند. همین موضوع سبب شده بسیاری از افراد جامعه به دلیل بالا بودن هزینه های دندان پزشکی توانایی مراجعه به دندان پزشکی و ترمیم دندان هایشان را نداشته باشند و همین موضوع سبب اضطراب آن ها شود. جالب است که حتی فرآیندی مانند عصب کشی دندان هم جز این تخفیفات نیست و حتی اگر هم باشد فقط در کلینیک ها و بیمارستان های محدود، با کیفیت و امکانات محدودی صورت میگیرد.و همه این ها به این معناست که شما نمیتوانید به تخفیف عصب کشی مراجعه کنید و باید فقط به مراکز مشخصی برای دریافت خدمات مراجعه نمایید. بنابراین در حال حاظر بیمه مطمعن و کاربردی دولتی برای خدمات دندان پزشکی وجود ندارد و ما باید از روش های دیگری اقدام کنیم که در ادامه به آن میپردازیم.تخفیف عصب کشی دندان و بهترین دکتر عصب کشی در تهرانهمانطور که گفتیم عصب کشی دندان طی دو مرحله و در دو جلسه انجام میشود که دقت و وقت بسیار بالایی میطلبد. به همین دلیل عصب کشی نسبت به پر کردن سطحی چیزی حدود دو برابر هزینه دارد. حال اگر برای دریافت این خدمات به بهترین دکتر عصب کشی در تهران مراجعه کنیم این هزینه بیشتر هم خواهد شد‌. در چنین شرایطی باید به دنبال دریافت  کاشت مو ارزان  از یک مرکز معتبر باشیم. در همین راستا موسسات مختلفی اقدام به ارائه بیمه دندان پزشکی کرده اند که افراد میتوانند با دریافت آن از این تخفیفات بهره مند شوند‌.کارت تخفیف دندان پزشکیاما بیمه ای که توسط موسسات خصوصی ارائه میشود شامل یک کارت طلایی است که با ارائه آن به مراکز معتبر و صاحب قرارداد، میتوانید از تخفیفات شگفت انگیز این طرح بهره منو شوید. حتی میتوانید با مراجعه به بهترین دکتر عصب کشی در تهران، چیزی حدود ۳۰ تا ۷۰ درصد تخفیف دریافت کنید‌.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : دکتر, دندان, عصب, نویسنده : matin matin بازدید : 115 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 23:50

طراحی بسته بندی را می توان در طرح، نقش و تصویرسازی های مخصوص بسته بندی خلاصه کرد و برای این کار از سفارش طراحی بسته بندی حرفه ای استفاده کرد .

نقش طرح و تصویر را در بسته بندی می توان به کاتالیزوری جهت کمک به تجسم و فهم محتویات درونی بسته تشبیه کرد .

طرح و تصویر در کنار فرم و ساختار و لوگو و رنگ در ساختن شخصیت بسته به ایفای نقش پرداخته و طرح بسته را کامل می کند.

برای کالاهای مختلف بسته های متفاوت با جنس های مختلف ارائه شده است.

چاپ جعبه ، قوطی های فلزی، ظروف پلاستیکی، ساک دستی ، ظروف شیشه ای و بسته های مقوایی ( چاپ کارتن ) از نمونه های بارز این بسته های متفاوت است.

در برخی بسته ها مانند قوطی فلزی و یا بسته های مقوایی، محتویات داخل بسته مشخص نیست و خریدار کالا جنس دلخواه را نمی تواند ببیند. اینجاست که طرح با داشتن تصویر و نقشی مناسب از محتویات داخل طراحی بسته بندی می تواند اعتماد مشتری را به خود جلب کند.

مشاهده ی ظاهر بسته بندی اولین برخورد مصرف کننده با محصول بوده و از این رو نقش طراحی بسته بندی در خرید مخاطبان و باقی ماندن در حافظه ی بلند مدت آنان امری انکارناپذیر است. بنابراین می توان طراحی بسته بندی را مهم ترین فاکتور در موفقیتهای تجاری دانست، که با تحریک حس زیبایی شناختی در افراد سبب خرید آنها شده و فروش های تکراری را در پی خواهد داشت همچنین استفاده از سفارش طراحی بسته بندی حرفه ای نکته مهمی است .

مزایای طراحی بسته بندی

یک طراح زبر دست علاوه بر جذابیت طرح بسته بندی باید عواملی از قبیل فرهنگ اجتماعی، اروگونومی، سلیقه و اخلاق، محل فروش و نگهداری، چگونگی و کیفیت محصول و از همه مهمتر درآمد مصرف کنندگان را در انتخاب شکل و رنگ بسته در نظر بگیرد .

همچنین طراح بسته بندی بایستی با در نظر گرفتن بازار هدف ، طراحی را انجام دهد و بهترین سفارش طراحی بسته بندی حرفه ای را انجام دهد . ضمن اینکه سلیقه مصرف کننده آن منطقه یا حومه را مد نظر دارد باید برای ورود به بازارهای مختلف شکل مورد نظر فروشنده (سوپر مارکت خاص) را نیز در بسته بندی لحاظ نماید .

در طراحی بسته بندی باید از رنگ ها و تصاویری که نوشته های تبلیغاتی که با فرهنگ بومی آن بازار مطابقت دارد استفاده نمود.

مثلا در اروپا رنگ سبز های تیره در اکثر کشورهای اروپایی مورد علاقه نیست و در ایران از قهوه ای براق، مشکی مات، قرمز مات مورد تنفر است و در سوئیس رنگ زرد یعنی لوازم آرایشی و زرد تخم مرغی نشانه مرگ است.

از طرفی انتخاب نام مناسب نیز کمتر از قیمت طراحی  بسته بندی نمی باشد چرا که نام مناسب بیانگر محتوای بسته بوده و ضمن ایجاد کشش و تاثیر روانی در ذهن و خاطر خریدار باقی می ماند.

همه ما هنگام مراجعه به هر فروشگاهی ابتدا به ظاهر محصولات به عبارتی به نوع چاپ و بسته بندی آن توجه می کنیم زیرا تأثیر زیادی روی جلب مشتری، در نتیجه فروش بیشتر محصول  می شود.

امروزه شرکت های زیادی در زمینه چاپ و بسته بندی  مواد غذایی، خشکبار، مواد بهداشتی و محصولات کشاورزی و حتی کارتن سازی در ایران فعالیت دارند.

ما در این مقاله قصد داریم انواع چاپ و بسته بندی، ویژگی های آن ها و مزیت های هر کدام و در نهایت مقایسه ای بین آن ها انجام دهیم.

ویژگی چاپ بسته بندی

هر تولید کننده ای زمانی که نوبت به بسته بندی محصولات می رسد باید چندین کار مهم از جمله طراحی، مواد و نوع ساختار، روش گرافیکی و چاپ بسته بندی را مد نظر داشته باشد.

زیرا انتخاب هر کدام از این ها روی دیگری اثر مستقیم دارد و در نتیجه کیفیت نهایی بسته بندی محصول را تحت تأثیر قرار می دهد.

بسیاری از مشتریان هنگام خرید و انتخاب یک برند ابتدا براساس روش طراحی و نوع چاپ بسته بندی کالا آن برند را قضاوت می کنند.

به طور کلی چاپ بسته بندی محصولات به دو روش چاپ افست بسته بندی و چاپ دیجیتال بسته بندی صورت می گیرد.

چاپ افست یا لیتوگرافی یک روش سنتی و محبوب ترین راه برای چاپ و بسته بندی محصولات از جمله چاپ برچسب و چاپ جعبه است زیرا تا چند وقت پیش تنها راهی بوده که توانسته محصولات با بهترین کیفیت در تیراژ های بالا چاپ کند و تولید کنندگان برای محصولات خود از آن استفاده می کردند.

سفارش طراحی بسته بندی حرفه ای

چاپ بسته بندی

در چاپ افست از صفحات چاپی و جوهر مرطوب به کار گرفته می شود که در یک طراحی هر رنگ باید به صورت جداگانه به یک کاغذ نیاز دارد و سپس پس از سفارش طراحی بسته بندی حرفه ای،  در چاپخانه بارگیری  می شوند.

در این روش تصویر قبل از انتقال بر روی بسته بندی ابتدا باید روی کاغذ چاپ شده سپس بر بسته انتقال یابد.

فاکتورهای زیادی از جمله طرح، میزان رنگ به کار گرفته شده و اندازه صفحه بر روی قیمت صفحات چاپی در این روش بستگی دارد .

طراحی چاپ یا طراحی مناسب برای چاپ مفهومی است که پیوسته با چاپ اشتباه گرفته  می شود.

مشتری ها معمولا انتظار دارند که این دو خدمات همواره توسط یک شرکت ارائه شود .

شرکت خدمات طراحی و چاپ

و در بسیاری از مواقع از طراحان و یا شرکت های طراحی انتظار دارند فرایند چاپ را نیز خودشان انجام دهند با این حال همیشه این اتفاق نمی افتد و باید از بهترین شرکت بسته بندی  نیز استفاده کنید .

اگر طراح هستید یا در یک سالن طراحی فعالیت دارید احتمالا تماسی از سمت مشتری برای طراحی و چاپ، بیلبورد ها و طراحی و چاپ بروشور داشته اید. اگر خودتان کار چاپ را انجام نمی دهید حداقل باید آشنایی کافی با فرایند چاپ پروژه های طراحی خود داشته باشید.

اگر طراح گرافیک یک مجموعه هستید و یا شرکت خدمات طراحی دارید که تا به حال تنها برای استفاده در موارد دیجیتالی طرح کشیده اید و میخواهید در مورد طراحی چاپ و نحوه برخورد با مشتریانی که چیزی را که شما ارائه نمی دهید بیشتر بدانید، با این مقاله همراه باشید.

چیزی که بسیاری از مردم به اشتباه تصور  می کنند این است که شرکت خدمات طراحی و چاپ گرافیک حتما کار چاپ را نیز انجام میدهند. اگرچه ارائه این نوع خدمات در حوزه ای که کار می کنید، خوب است با این حال بسیاری از شرکت ها از ارائه این نوع خدمات دوری می کنند.

شرکت خدمات طراحی

بنابراین، به صورت کلی طراحی چاپ یک روند  تابلو فروشگاهی ارزان  است. و محصول نهایی طراحی دیجیتال، در غالب  فتوشاپ، تیف، دیزاین و … است که در مرحله چاپ در قالب کاغذ، مقوا، پی وی سی و …  در می آید.

طراحی چاپ شامل مراحل چاپ نمی شود و تنها به صورت دیجیتالی و غیر فیزیکی انجام می گردد . شما باید سفارش طراحی بسته بندی حرفه ای  را انجام دهید تا کارتان به بهترین نحو انجام شود .

با این حال بایستی در همه مراحل طراحی، فرایند چاپ را در نظر داشت.

طراحی و چاپ وظیفه شرکت خدمات طراحی است برای موضوعات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که بیشترین استفاده آن در شاخه ی بازاریابی و آگاهی از برند می باشد.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : بسته بندی,کالا,بروشور, نویسنده : matin matin بازدید : 120 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 23:33

مجموعه ما را بهتر بشناسید. مجری و تولید کنند سررسید پالتویی1402 تبلیغاتی جدید ، سررسید و سالنامه، هدایا و… شرکت تبلیغاتی جوپنزا ، با سابقه بیش از دو دهه  حضور موفق و قدرتمند در زمینه ارائه خدمات و خصوصا، سررسید اختصاصی تبلیغاتی جدید، خدمات تخصصی چاپ، تبلیغات و بازاریابی و همکاری با بیش از هزار برند و کسب کار کوچک ، متوسط و بزرگ و تکیه بر این تجربه طولانی دریافته‌ ایم که ، سررسید اختصاصی تبلیغاتی جدید، با تغییر رویکرد ، بروز رسانی و نگاه علمی به حرفه‌ «تبلیغات» امکان خلق تبلیغات علمي خلاق و اثر بخش وجود دارد . باور داریم شغل ما صرفاً تبلیغات نیست، بلکه خلق بستری است برای تحقق آینده‌ ای فراتر از تصور شما است یکی از بهترین روش های تبلیغات به روش هدایای ،سررسید اختصاصی تبلیغاتی جدید است.

سررسید اختصاصی تبلیغاتی جدید تبلیغاتی است که این امکان را می دهد که یک کار خلاق و جذاب و جدید را داشته باشیم . وبا رای و نظر شما یک کار خارق العاده را بیافریند.

چرا سررسید اختصاصی ۱۴۰۱ سفارش می دهیم

گاهی شرکت ها به خصوص شرکت های بزرگ صاحب برند به دنبال خاص تر بودن هدایای تبلیغاتی خود هستند، و از این رو اقدام به سفارش  سررسید اختصاصی ۱۴۰۱ می کنند، اینکه سررسید اختصاصی ۱۴۰۱ به شکل و شمایلی باشد گاهی از فکر و ایده سفارش دهنده است. و گاهی هم تولید کننده سررسید اختصاصی ۱۴۰۱ با آکاهی از نیاز های مشتری و صنعت مد نظر، طرح پیشنهادی خود را ارائه می دهد، آنچه که باید در هنگام تولید و  سررسید اختصاصی تبلیغاتی جدید ۱۴۰۱ در نظر گرفت مدیریت هزینه ها و ارائه بهترین و زیبا ترین طرح سررسید اختصاصی ۱۴۰۱ است.

 این سررسید اختصاصی تبلیغاتی جدید ۱۴۰۱ می تواند گاهی تنها در حد حک داغی  و یا طلا کوب بر روی جلد قیمت سررسید اروپایی ۱۴۰۱ و یا چاپ داخله اختصاصی، ترام، چاپ روبان،  سررسید اختصاصی تبلیغاتی جدید اضافه کردن اطلاعات تخصصی، تیغ خاص در آستر بدرقه ، چاپ روی سررسید اختصاصی ۱۴۰۱ و . . .  می باشد،  هر چقدر دقت بیشتری در اختصاصی کردن  سررسید اختصاصی خود داشته باشید، به طبع تصویر ماندگار تری در ذهن مخاطب خود خواهید گذاشت . در این مقاله له نکات ضروری و مزایای سررسید اختصاصی ۱۴۰۱ می پردازیم.

سررسید اختصاصی تبلیغاتی جدید

سالنامه اختصاصی

برنامه ریزی در امور کار و زندگی از اهمیت بالایی بر خور دار است . اگر از هر فرد موفق و تاثیر گذاری درباره ی مولفه های موفقیت سوال پرسیده شود، قطعا یکی از پاسخ ها مربوط به  تاثیر برنامه ریزی در روند موفقیت است. برنامه ریزی برنامه ها را سامان می دهد و همه ی کار ها و وظایف را نقش می بخشد. با برنامه ریزی می توان تمام کار های بزرگ و کوچک را سر وقت تبدیل و شدنی  کرد.

برنامه ریزی  درست باید با ابزار های درست و حرفه  استفاده کرد. اولین مسئله  در برنامه ریزی زمان است. و بهترین وسیله برای برنامه ریزی استفاده از تقویم یا سالنامه اختصاصی است. سالنامه اختصاصی  به طور دقیق  تاریخ را مشخص و راه را برای آینده نمایان میکند.

هر لحظه آدمی نیاز دارد تا خرید سررسید یاداشتی تبلیغاتی جدید در کنار خود داشته باشد و با استفاده از آن قرارها و جلسات خود را تنظیم کند و می توان برای میز کار از تقویم رو میزی استفاده کرد، و برای خارج از منزل سالنامه جیبی استفاده کند.

شرکت ما با در نظر گرفتن انواع استفاده از سالنامه قادر به سفارش سالنامه اختصاصی جدیده کرده است ، به طوری که برای اتاق کودکان سالنامه رومیزی مناسب با طرح دلخواه کودک شما طراحی میشود. و مناسب با طرح و کار شما طراحی می گردد.

شرکت جوپنزا

شرکت ما که یکی از بزرگ ترین شرکت های تبلیغاتی تهران است. که دارای چاپخانه مجزا، با دستگاه های تمام اتوماتیک و با کارمندان ی مجرب و کار آزموده، و دستگاه ها با متد روز دنیا آپدیت شده و مطابق استاندارد جهان ی آماده ی چاپ سررسید اختصاصی تبلیغاتی جدید شما عزیزان هستند، امروزه روز که دنیا تقریبا بر پایه تبلیغات و دیده شدن هر چیزی، اعم از محصول ، کار شغل ، یا هر چیز دیگه ای حتی مشهور شدن یک فرد ابتدا بر پایه ی تبلیغات صورت می گیرد.

تاثیر استفاده از سررسید تبلیغاتی در تبلیغات

و از این رو بسیاری از مشاغل و محصولات دیده شده و به شهرت جهان ی رسیده و بسیار کار بردی و مفید و موثر واقع شده اند. اما در زمان های بسیار دور که هنوز تبلیغات مرسوم نبود برای شروع هر کاسبی یا تولید  هر محصولی باید صبر بسیار میکرد تا محصول خود را به اثبات برساند و دهان به دهان می گشت که فلان نفر این محصول و کالا را برای عرضه دارد و این طور نبود که به سرعت بتواند نام برند و محصول و تولید خود را بر سر زبان ها  بی اندازند.

حتی خیلی از کار آفرین ها به دلیل رکود اول شروع کار خود بر شکسته شده و مجبور به ترک کار خود می شدند، و عده ای نیز از ترس این شروع و رکود هرگز کار و حرفه و محصولی از خود ارائه ندادند، اما حدود یک قرن است که اختراع دستگاه چاپ کمک عظیمی در عرصه تبلیغات به مردم و کار آفرینان کرده است، البته حدود بعد از مدتی که رسانه ی رادیو و تلویزیون روی کار آمد تبلیغات  نیز رنگ بهتری  به خود گرفتند، تا امروزه، روز که دنیای مجازی و اینترنت بسیار رونق گرفته و بازار کار و تبلیغات هر چیزی قابل انجام است.

خلاصه مطلب که دستگاه چاپ و اولین نوع تبلیغات هنوز بعد از گذشت یک قرن رونق خود را دارد و حتی موثر تر و با ماندگاری بیشتری برای بازار کار شما آماده خدمت گذاری است.

چاپخانه مجهز جوپنزا در این زمینه کمک و همراه شما خواهد بود. شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت جاپنزا و دانلود کاتالوگ این شرکت ، نمونه کارهای متنوع ما را تماشا کنید. و در صورت نیاز از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : سر رسید, فروش, قیمت, نویسنده : matin matin بازدید : 308 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 23:22